سکس اول با رایلی

امروز میخواهم داستان سکس اولم با رایلی را برای شما تعریف کنم . متوجه شدم که این قضایایی که از گاییدن دختر ها برای شما تعریف میکنم هنوز مال 3-4 سال پیش است چون من هر سالی حدود 10-12 دختر جدید را میگایم هنوز خیلی داستان تعریف نکرده دارم بنابراین تصمیم گرفتم که فقط مهم ها را برای شما تعریف کنم که زودتر به روز شدخ بشویم.

رایلی برنده کسکار 2018  و پنجاه و دومین کصی بود که میکردم. دختری کانادایی بود با قد بلند هیکل تو پر و موهای بلوند کاهی رنگ داشت با لب ها و دماغی کوچک و چشم هایی آبی. موهایش را Double Bun درست کرده بود و شورت سوتینی مشکی پوشیده بود. رفتارش خوش برخورد و دوستانه بود و کمی خجالتی به نظر میرسید. وقتی که وقت سکس رسید من لخت کامل شدم و رفتم روی تخت و او اول شورتش را در اورد و بعد سوتینش را. سوتینش را که در اورد تو انگار که دربی از درب های بهشت با دیدن ممه هایش باز شد. ممه هایش از بهترین ممه هایی است که خورده ام. سایز دی و تو پر و خوش فرم، کلا فرم بدنش خوب بود ولی کمی شکم داشت.

اومد کنارم دراز کشید و همدیگه رو بغل کردیم و شروع به عشق بازی کردم. حسابی لبش را خوردم و بعد رفتم سراغ ممه ها یش و حسابی ممه هایش را خوردم و صورتم را به ممه هایش میمالیدم و از فضای بین الممه ای لذت وافر میبردم . عشق بازی مفصلی کردم بدنش را بوسیدم و گوش ها و دور لب و داخل رانها و پاهایش را لیسیدم. بعد برش گرداندم و کون گنده خوبی داشت. کونش را بوسیدم و لیسیدم و کیرم را گذاشتم لای چاک کونش و چاک مالییش کردم. هم موقع عشق بازی و هم گاییدنش حال میداد چشم هایش را میبست و به بدنم دست میکشید البته اخ و اوخ بلندی نمیکرد.

بعد عشق بازی و ممه خوری مفصل، روی زانو  رو تخت  ایستادم و او نشسته شروع به ساک زدن کرد. بیشتر از نصف کیر را در دهن نمیکرد با دستش کیر را گرفته بود. دستش را زدم کنار و سرش را به نرمی گرفتم و به سمت کیرم هدایت کردم که بیشتر داخل دهانش فرو کنم ولی همکاری نکرد. بعد به پشت  خوابیدم و اومد رو کیرم دراز کشید و ساک زد منم ها با سینه هایش ور میرفتم. بعد خوابوندمش به پشت و کیرم را مکردم تو کسش و حسابی میسیونری در پوزیشن های مختلف کردمش. بعد هم مدل های مختلف داگی کردمش و در حالت داگی به سمت خود میکشیدمش و با ممه هایش ور میرفتم و فشار میدادم و با سینه اش ور میرفتم.

 
بعد بردمش روی پوزیشن  کاگرل و به سرعت شروع به بالا و پایین رفتن روی کیرم کرد بعد و بعد از ان کاگرل نشسته را اجرا کردیم  که در این پوزیشن حسابی مجددا ممه خوری مفصلی کردم چرا که کاگرل نشسته اصلا باب ممه خوریست! سپس رفتیم پوزیشن فیس تو فیس و چند تلنبه هم در این پوزیشن زدم و در اخر هم مسیونری. ابم که داشت می امد ازش پرسیدم که ایا موافق است که بریزم روی سینه هایش که موافق بود، من هم کشیدم بیرون و و نشستم رو شکمش و ابم را با فُشار خالی کردم رو سینه هایش. موهایش دیگه باز شده بود و روی شانه هایش ریخته بود. بعد امد بغلم دراز کشید و یکم کس شر گفتیم و بعد هم از هم جدا شدیم. بعد از ان چندین بار دیگر هم قرار گذاشتم و کردمش حتی از کون که سر فرصت مقتضی برایتان تعریف خواهم کرد.

 

Comments