رپورت فعالیت جنسی سه ماهه اخر 2020- کص باز ها نمیگیرن!؛

با عرض ادب به درز عقب شما دوستان کص دوست و کص مدار رپورت فعالیت جنسی این سه ماهه اخر سال کیری کیرونایی 2020 را به عرض میرساند. همانطور که میدانید به دلیل این ویروس چینی بازار کص کنی ما هم طی چند ماه گذشته کساد بود البته نه اینکه ما نخواهییم یا بترسیم که در عالم کص کنی ترس راهی ندارد، بلکه چون  در اوایل همه مکان ها ی کص بازی تعطیل بود و ملت بدجور گورخیده، رپورت قابل عرضی در سه ماهه دوم و سوم بدست نیامد ، ، لیکن کم کم ترس ها ریخته و ملت عادت کرده و این سه ماهه اخر ما سعی در جبران مافات نمودیم.

عرض کنم که طی سه ماهه اخر 2020 استاد شما که اینجانب باشد 4 راس کص مختلف را زمین زد که دو تای انها را بار اول بود که میگاییدم. 2 مورد گاییدن از کون داشتم (یک دختر 23 ساله و یک دختر 19 ساله را از کون کردم) و یک مورد سوراخ کون لیسی دریافت کردم که دختری 20 ساله انجام داد. در یک مورد هم ابم را داخل دهن دختر زیبای 23 ساله ای خالی کردم.همه دختر ها غربی بوده و جوانترین انها 19 ساله بود. حالا اگر متعجبید با این امار ویروس چینی چطور استاد به این امار رسید؟ باید عرض کنم که کص باز ها نمیگیرن! سایر امار:

تعداد دختران کرده شده: 4 راس

تعداد دختران کرده شده برای اولین بار: 2 راس

درصد سکس ها با ایده آلی برابر یا بالای 80 درصد: %40

درصد سکس ها با ایده آلی برابر یا بالای 70 درصد: 80% 

درصد سکس ها با ایده آلی زیر 50 درصد: صفر%

کون کنی: 2 مورد

دریافت ریمینگ: یک مورد

خالی کردن اب در دهن: 1 مورد

درصد نژادی دختران کرده شده نسبت به میزان کل سکسها :100% غربی

سن جوان ترین دختر کرده شده:  19سال

*امتیاز دهی با استفاده از ورژن پنجم سیستم امتیازدهی به سکس انجام شد.

Comments