سکس با دختر سیاه پوست ، جیسی



جیسی دختر سیاه پوست خوش برخوردو خوش هیکلی بود اهل کشور جامائیکا . تا بحال تجربه کردن سیاه پوست را نداشتم میتوانست تجربه خوبی باشد. مدل موهایش از این مدل های افریقایی بود که مثل طناب موها را میبافند. گفت 25 ساله هستم گفت زبان اصلی ما انگلیسی نیست ولی انگلیسی را خیلی خوب صحبت میکرد. لخت شدیم و رفتیم رو تخت، خودش حشرش با لا بود، همینکه لب گذاشتم رو لبش شروع کرد به مکیدن لبم . شروع کردم به خوردن بدنش، بدنش عالی بود مثل مادل ها، با رنگ سیاه، سینه هاش حدود سایز سی بود و تو خالی، گرچه چون اول سوتین ابری بسته بود تا قبل از لخت شدنش معلوم نبود. حسابی سینه هاش رو خوردم.


image

کس تمیز تراشیده ای داشت، کسش را نلیسیدم فقط یک لیس زدم، برش گرداندم و کونش را لیسیدم و گاز گرفتم حسابی موقع عشق بازی حال میداد و خوب لب میداد ماتیک تیره ای زده بود که هنگام لب و بوسه پاک شد ، روی تخت روی زانو ایستادم و گفتم ساک بزن او هم به حالت داگی قرار گرفت شروع به خوردن کیرم کرد، خیلی وارد بود و خوب میخورد و حسابی کیرم را تا ته میکرد تو حلقش ، بعد به پشت خوابیدم و او به ساک زدن ادامه داد، گفتم حالا تخم هایم رو بخور کمی من و من کرد گفت من اصولا این کار رو نمیکنم گفتم ناز نکن بخور، شروع به لیسیدن و مک زدن تخمم کرد و خوب هم میخورد و هم میلیسید و میمکید اگرچه اول ناز کرد ولی وقتی شروع کرد خیلی حرفه ای میخورد . گفتم حالا زیر تخم ها رو بخور، با خنده گفت ببین چه کارهایی از من میخواهی! من از این کارها نمیکنم! پیش خودم گفتم اره جان ننه ات! گفت شیو کردی؟ گفتم نه کمی پشمالوئه، دوست داشتم همینطور با پشمش بخورد، شروع کرد به لیسیدن زیر تخم ها و این کار را هم با ولع و بخوبی انجام میداد.

شروع کردم به کردنش، کردم تو کسش و در پوزیشن های مختلف کردمش خیلی خوب حال میداد ، در پوزیشن 180 حسابی پاهایش از هم باز میشد تقریبا به همان اندازه 180 درجه، بهش گفتم خسته شدی؟ گفت نه، خوبم! ادامه بدیم! گفتم کون هم میدی؟ گفت نه تا بحال ندادم ولی برای اینده رویش فکر میکنم! خیلی خوب است که دختر ها برای اینده برنامه دارند و رویش تفکر هم میکنند! در پوزیشن های لوتوس و قاشقی هم کردمش ، نگذاشت ابم را روی بدنش خالی کنم گفت توی کاندم خالی کن.


Comments