باز هم سکس با کتی


باز با کتی قرار گذاشتم ساک زدنش و بدن خوبش من را به پیش او میکشاند. ... دوش گرفتم لباس هایش را در اورد و رفت روی تخت ماتیک قرمزی زده بود، بدیش این است که تقریبا اصلا سینه ندارد ولی همان را هم کلی خوردم، خیلی خوب لب میدهد هی گاز میگرفت و زبانش را تو دهنم میکرد همه دهنش را باز میکرد و خوب لبهایم را میلیسید کلی با هم عشق بازی کردیم همه ماتیکش را خوردم همه بدنش را لیسیدم کلی سینه های کوچکش را مکیدم صورتش را هم لیسیدم که اعتراض کرد گفت ارایشم رو پاک کردی! برش گرداندم کونش را لیسیدم بعد کیرم را لای چاک کونش گذاشتم و چاک مالی کردم و اسپنک بهش میزدم موقع عشق بازی هی کیرم را هند جاب میکرد گفتم نکن! بعد گفتم ساک بزن بدون کاندم ، قبول کرد حسابی لیس زد و خورد، به پشت خوابیده بودم سرش را گرفتم فیس فاکینگش کردم، تخم ها را حسابی خورد و مکید گفتم زیر تخم را بخور گفت نه ! گفتم همیشه که میخوردی! جنده خانوم ها! هر روز یک بازی جدید در می اورند خلاصه قبول کرد و انجا را هم لیسید ... بعد رفتم روش و مسیونری حسابی کردمش کسش تنگ شده بود گفتم کست امروز تنگه! گفت دومین نفری هستی که اینو بهم میگی! جنده!  حسابی کردمش بعد هم داگی و خری و قاشقی،  و کاگرل، تو داگی بهش یواش اسپنک میزدم گفت اگه میخوای میتونی اسپنک بزنی من هم چند بار محکم اسپنک بهش زدم کاندم را هم یکبار عوض کردیم دوباره رفتم رو مسیونری و گفتم لوبریکنت بزن که ابم زودتر بیاد و ابم را تو کاندم خالی کردم.


Comments