سه گانه سکس با ناتالی - قسمت سوم (آخر)



این   قسمت سوم و اخر از سه گانه سفر سانفرانسیسکو (سكس) با ناتالیست است. بخاطر سرویس خوب ناتالی باز با وی قرار گذاشتم ساعت ٤:٣٠ عصر، صبحش سوراخ كونم را خوب شسته و تراشیده بودم موقع دوش قبل از سكس هم با صابون شستمش . روی تخت دراز كشیدم و كیرم به حالت نیمه شق در امده بود گفت كیرت چه بزرگ است ! كار را با عشق بازی شروع كردیم و همه جایش را لیسیدم گردنش خیلی قلقلكی بود بعد بدون كاندم ساك زد و كیرم را تا ته ته توی حلقش كرد مثل دفعه های پیش اینبار بیشتر سرش را فشار میدادم و نمیگذاشتم زود كیرم را از حلقش بكشد بیرون دو سه بار حالت عق بهش دست داد ولی اعتراضی نمیكرد كیرم حسابی اب دهنی شده بود تخم ها و زیر تخمها را هم حسابی خورد و لیسید بعد كردم تو كسش و چند پوزیشن را رویش اجرا كردم اینبار دیگر وانمود نكرد كه ارگازم شده چون میدانست من به این زودی ها ولش نمیكنم گفت من و تو همه كاری با هم كردیم جز كردن از كون! گفتم اره چرا موافق كون دادن نیستی گفت نه هرگز به هیچ قیمتی! 
در پوزیشن داگی گفتم میخواهم كمی روی سوراخ كونت كیرم را بمالم كمی مخالفت كرد ولی قبول كرد كمی روی سوراخش مالیدم و بعد كمی فشار دادم تو كه خود را عقب كشید و اعتراض كرد به پشت خوابیدم و گفتم سوراخ كونم را بلیس واقعا خوب این كار را میكند همه جوره لیسید از پایین به بالا دور سوراخ و كردن زبان توی سوراخ تخم هایم را هم میخورد گفتم حالا به پشت دراز بكش بعد سوراخ كونم را روی دهنش گذاشتم باز حسابی لیسید تخم ها و زیر تخم ها را هم خورد ولی میگفت لیسیدن در این پوزیشن سخت است
گفتم میخواهم توی دهنت خالی كنم گفت باشه ولی توی صورتم نریز چون ارایشم خراب میشود همینكه ابم داشت می امد ایستادم و او نشست و كردم تو دهنش بعد با هند جاب ابم را تو دهنش خالی كردم همه اش را غورت داد و گفت خیلی شیرین بود! و مثل فیلم های پورن دهنش را كامل باز كرد كه من ببینم كه همه آبم را قورت داده! گفت تو مرد قوی هستی و هر بار سكس با تو مرا خسته میكند من نمی توانم بیش از نیم ساعت با تو سكس كنم!
خب این بود سفرنامه سانفرانسیسکو با ناتالی که به پایان رسید ولی کردن همچنان باقیست....
 بسیار سفر باید تا پخته شود خامی             صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست      که ما همچون درختیم و که کس کردن چنان باغیست!

Comments