سه گانه سکس با ناتالی - قسمت دوم



بار دوم که ناتالی را دیدم گفت خيلى وقته نيامدى! دوش گرفتم و روى تخت ولو شدم .كونم را خوب تراشيده بودم و آماده براى ليسش .عشق بازی کردیم باز زبانش رو توی دهنم فرو میکرد بدن و سینه های سفت خوبی دارد کونش هم سفت است توری که بازکردن لپ های ان و پیدا کردن سوراخ کونش راحت نیست! خودش بدون آنكه كاندوم بگذارد به سمت كيرم رفت ولى گفت كه بايد بهش تيپ بدهم واقعا خوب ساك ميزد كيرم را تا ته ته توى حلقش فرو ميبرد سرش را هم فشار ميدادم كه بيشتر تو برود و اعتراضى نميكرد همينطور در حالت دراز كش سرش را با دو دست نگه ميداشتم و كيرم را توى دهنش بالا و پايين ميكردم تخم هايم را هم خورد فعلا نخواستم كونم را بليسد چون ميخواستم موقع كردنش لب بگيرم. عادت داشت زبانش را توى دهنم كند . هر سه پوزيشن را رويش اجرا كردم باز مثل بار قبل ميخواست كه من زود آبم در همان پوزيشن اول بيايد و وانمود كرد كه خودش ارگازم شده ولى گفتم من فعلا با تو كار دارم . اتاق از سه طرف آينه بزرگ داشت و ميتوانستى خودت را ببينى تخت بطور وحشتناكى صداى بلند جير جير ميداد ازش در مورد سكس از کون سوال كردم ولى به شدت مخالفت كرد حتى با گرفتن اكسترا. از كثافتى مثل او عجيب است كه کون نمیدهد.

حالا وقت ليسيدن سوراخ كونم بود گفتم بليس گفت نه! گفتم دفعه پيش كه ليسيدى گفت پول اضافی ميخواهم قبول كردم و شروع به ليسيدن كرد و من در آينه ميديدم  گفتم مزه كونم چطور است گفت شيرينه ! ازش ميخواستم بيشتر بليسد گفت ١٠ دلار بيشتر ميخواهم گفتم كمى ديگر ادامه بده و اگر پول بيشتر ميخواهى بايد بگذارى روى سينه هايت خالى كنم قبول كرد و من باز پيشنهاد ديگرى دادم تا حس خوبى را دوباره تجربه كنم گفتم میخواهم توى دهنت خالى ميكنم قبول كرد گفت ولى فقط وقتى خيلى نزديك امدن آبت بود بكن تو دهنم چون دهنم خسته ميشود اگر بخواهم طولانى ساك بزنم تا بيايد .من ميخواستم كه فقط ابم را توى دهنش بريزم ولى كارى كه او ميخواست بكند بسيار بهتر بود ميخواست ساك بزند و اب من در همان حين توى دهنش خالى شود وقتى نزديك امدن ابم شد روی تخت  ايستادم و او شروع به ساك زدن كرد ولى ابم نميامد خودم هند جاب كردم و همينكه آبم داشت ميامد كردم توى دهنش و شروع یه ساک زدن کرد و همه آبم را تو دهنش خالى كردم بيشترش را قورت داد و بعد پريد زير دوش و دهنش را شست گفت مزه اش شيرين است ! ازش پرسيدم قورتش دادى يا تفش كردى؟ گفت قورتش دادم چون براى پوستم خوب است! گفت در روزنامه خوانده! گفتم پس تو بايد به من پول بدى نه من بتو چون من كلى ويتامين بهت تزريق كردم! خنديد و گفت نو نو! فكر كرد نميخواهم پولش را بدهم!

Comments

  1. Anonymous14 February

    كارت عاليه استاد

    ReplyDelete

Post a Comment