سکسی دیگر با چلسی

به "چلسی" مسج زدم و یک قرار دیگه باهاش یکروزعصر گذاشتم. دختر 19-20 ساله ی خوشگل و ظریف و چشم ابی با پوست سفید و بدن ترکه ای و ریزه میزه و سینه های کوچیک. این بار که مرا دید رفتارش بسیار دوستانه تر و گرم تراز قبل بود و عشوه می امد وکلی تحویل گرفت.سوتین و شورت کرم رنگی  پوشیده بود و آرایش نسبتا زیادی کرده بود با رژ لب قرمز و آرایش چشم و موهای حنایی رنگی که از پشت بسته بود و تا اخر سکس هم باز نکرد. وقتی رفتم دوش گرفتم برگشتم و دیدم  لخت شده و نشسته روی تخت ، کللا سیستمش اصولا همینطور بود که سریع لخت میشه میشینه روی تخت منتظر که برم بکنمش!

 من هم رفتم رو تخت و شروع کردیم عشقبازی ،  خیلی خوب حال می داد و حشرش خیلی خوب بود. حسابی لب گرفتم و ممه هاش و گردنش و بدنش رو خوردم. اولین بار ممه هاش پیرسینگ داشت ولی بعد کلا درشان اورد و خیلی خوب میشد ممه های کوچکش را خورد. همه ممه اس دذ دهنم جا میشد و کلش را مک میزدم. بعد برگردوندمش و بعد خوردن لپ های کونش، کیرم را گذاشتم لای چاک کونش و چاک مالیش کردم، گفتش که مواظب  باش کیرت به سوراخ کونم نخوره گفتم باشه نگران نباش . بعد که حسابی چاک مالیش کردم، برگشتم و گفتم حالا بیا ساک بزن. شروع کرد به ساک زدن و خیلی خوب این کار را آنجام می داد. حسابی کیرمون تفی کرده بود و کامل کیرمو میکرد تو حلقش و حسابی هم تفی ساک می زد. حسابی آب از لب و لوچهش آویزون شده بود. وقتی داشت ساک می زده وآب دهنش کلی ریخته بود روی تخمام و روی بدنش.

بعد که حسابی ساک زد لنگامو دادم هوا گفتم که حالا بیا سوراخ کونم و بلیس. شروع کرد لیسیدن سوراخ کونم و خیلی خوب این کار را انجام می داد. سه ماهی هم بود که پشم های کونم رو نزده بودم ، اینجوری هم خیلی حال میده که یه دختر کون پر پشمت رو بلیسه! . خیلی خوب با زبونش سوراخم را می لیسید بعد خودم روی پوزیشن داگی قرار گرفتم و گفتم حالا بیا بلیس! . پشت کونم  قرار گرفت و یک چند دقیقه هم اینجوری زبونش رو حسابی کرد تو سراخ کنم. بعد خوابوندمش به پشت  و خودم رفتم نشستم رو صورتش  اول کیرم رو قشنگ چپوندم تو دهنش و عقب جلو کردم و فیس فاکینگ  کردمش. بعد هم تخمام رو گذاشتم تو دهنش، باز حسابی لیسید رو حسابی تفیشون کرد . کیر و تخمام حسابی خیس شدن و آب از لب و لوچش می ریخت!  و بعد سراخ کونم رو گذاشتم رو دهنش و او هم حسابی مجددا در این حالت کونم را لیسید، بعد  شروع به گاییدنش کردم و رفتیم پوزیشن های مختلف،  پوزیشن میسیونری شروع کردم و  پوزیشن های مختلف میسیونری حسابی کردمش، بعد بردمش رو حالت سگی و در پوزیشن های مختلف سگی هم کردمش.

بعد قبل از اینکه که برم استایل دختر گاو چران،  خوابیدم به پشت لنگام رو دادم هوا گفته هم باز مجددا بیا سوراخ کونم را بلیس و او دوباره امد و شروع به زبون زدن و لیسیدن سوراخ کونم کرد ، بهش گفتم قشنگ زبونتو بکن تو سراخ کنم و او شروع کرد به حالت ضربه ای و تند زبونش رو فشار دادن تو سوراخ کونم که خیلی خوب انجام میداد و خیلی خوب بود. ،بعد حالت سگی ایستاده که من پایین تخت اون رو تخت بود هم کردمش، بعد که برم حالت دختر گاو چرون رفتیم ،خیلی با سرعت خودش شروع کرد بالا و پایین رفتن ، حشرش خیلی خوب بود و آخ اوخ خوبی در می آورد، بعد دوباره برگردوندمش به حالت  میسیونری وتند تند تلمبه زدم چون دیگه آبم هم داشت می امد و ابم که امد کصش خالی کردم البته داخل کاندوم ، بعد اومد یه خورده بغلم دراز کشید و یه خورده صحبت کرد و با پشمای بردنم بازی کردو دست هم به بدنم کشید و بعد بلند شد به خودش اسپریز زد و خدافزی کردیم.

Comments