گاییدن لیلا از کون و کثیف کاری!

دوستان قضیه کردن لیلا از کون را برایتان تهیه دیدم که کلیپ های کوتاه ان هم قبلا ملاحظه فرموده اید و اگر نفرموده اید بروید به تاپیک های قبلی استاد و ملاحظه بفرمودین

سکس اول با لیلا را که قبلا برایتان تعریف کردم، بعد از گاییدنش شدید تو کف بودم که از کون بکنمش بنابراین از طریق اینستا باهاش قرار گذاشتم برای ساعت 7 عصر. این بار آرایش کرده بود البته آرایش خفیف ریمل و ماتیک خفیفی زده بود. البته ارایش خیلی بهش نیومده بود و بنظر من بدون ارایش خیلی خوشگلتر و جوونتر بود. موهای قهوه ای سوخته ش که تا رو کمرش بلند بود رو کش انداخته بود. و چشم و مشکی و دماغ و دهن کوچیک و کلا قیافه خوشکی داشت بدنش هم سفید و ممه های خوش فرم و هیچ تاتو و پیرسینگ هم نداره و این خیلی نکته مثبتی بود. لباسی هم که پوشیده بود یک سوتین چرمی مشکی و یک نیم شورت دامن مشکی چرم و دیگه چیزی تنش نبود و تقریبا نیمه برهنه بود. حسابی تحویل گرفت و چطوری و متوری و اینا

دوتایی رفتیم رو تخت نشستیم خودش سریع سوتینش و دامنش را در آورد رو تخت لخت نشست و شروع کردیم لب گرفتن و حسابی لباشو خوردم و بعد خوابوندمش رو تخت وشروع کردم ممه هاشو خوردم و بعد از یک ممه خوری حسابی ، رفتم سراغ کصش و شورت توری مشکی که پوشیده بود در آوردم کص خیلی خوشگلی داشت تپل و خطی. اینبار کصش و زیر بغلش را تازه شیو کرده بود و صاف و بی مو بود. ممه خوری حسابی کردیم یه ممه هاشم سایز سی ماینس اینطورا بود، حسابی بدنش را لیسیدم و خوردم و خودشم هم حسابی حال میداد برش گردوندم و لپ های کونش رو بوسیدم و لیسیدم میخاستم چاک مالیش کنم ولی بدون کاندم نزاشت. خلاصه بعد یک عشق بازی مفصل گفتیم دیگه بریم رو کار برش گرداندم به پشت و کیرم رو کردم تو کصش و شروع کردم به میسیونری حسابی گاییدنش پوزیشن های مختلف میسیونری رو روش اجرا کردم و جالبه همینطور که داشتم میکردمش میگفت فاک می ددی! چون که حس کرده بود که از من کوچیکتره البته حدود بیس سالی از من کوچیکتر بود و ظاهرا خودش هم از اینکه توسط کسی که ازش بزرگتر گاییده بشه لذت میبره.

بعد از گاییدن مفصل از کص گفتم خوب حالا بریم سراغ کونت! گفت چه پوزیشنی میخوایی بکنی گفتم که حالت داگی، به حالت داگی قرار گرفت و گفتم میخوایی اول یکم امادش کنم گفت آره برای همین انگشت اشاره رو کردم تو کونش و یه خود چرخوندم و بعد کم کم دومین انگشت رو کردم یه خورده چرخوندم و دیگه خودش گفت الان خوبه دیگه حالا میتونی کیر تو بذاری گفت فقط یواش بذار و برداشت یک عالمه لوب مالید به سوراخ کونش و رو کیر من و کلی هم شرط شروط گذاشت گفت خیلی یواش بکن تو یواش یواش نه یهویی همه شو جا بدی! وقتی هم کردی تو دیگه نباید بکنی تو کسم! سرکیرم رو گذاشتم روکصش و کم کم فشار دادم و کردم تو البته راحت نرفت و یه خوره سخت جا خورد یه خوده با کمک لوب اضافه چپوندیم تو! کون تنگی داشت! یه خود عقب جلو کردم که گفت این حالت برام سخته بیا بریم بشینیم لب تخت . منم کیرم رو کشیدم بیرون دیدم یکم کثیف شده بود اول فکر کردم خون اومده گفتم خون اومد ؟ گفت نه فکر کنم دارم خودمون کثیف میکنم!

کاندومو عوض کردیم و رفتیم لب تخت و خودش به پشت دراز کشید و لنگاشو دادم هوا وکردم تو کونشو شروع کردم به تلمبه زدن. بعد روش خابیدم و مماهاشو و لب ها شو میخوردم و تو کونش تلمبه میزدم .گفتم حالا برگرد به حالت داگی ایستاده قرار بگیریم کیرمو کشیدم بیرون و کاندم بیشتر کثیف شده بود خودشم نگاه کرد گفت داره کثیف کاری میشه گفتم عیبی نداره ادامه بدیم و در همین حالت داگی ایستاده دوباره چپوندم تو کونشو شروع کردم عقب و جلو کردن که بعد یه دقیقه گفت دارم خودمو کثیف میکنم باید برم دستشویی! گفتم خب برو گفت بیا با هم بریم حموم! گفتم نه من کارم تموم نشده برو بشور بیا!

رفت و چند دقیقه لفتش داد و برگشت گفت دیگه از کون نمیتونم منم گفتم خب بریم رو تخت داگی بکنمت! پوزیشن های مختلف داگی کردمش و بعد دیگه که داشت ابم میومد برش گردوندم و تند تند مسیونری کردمش و گفتم ابم داره میاد بریزم رو سینه هات اول گفت باشه ولی بعد که کشیدم بیرون یهو نظرش عوض شد ! گفت نه بریز رو تخت میترسم بریزه رو صورتم یا رو کصم! حالا هرکی بما میرسه ادا تنگا رو در میاره نمیدونم چرا! منم ابم رو رو تخت خالی کردم!
بهر صورت سکس خوبی بود تجربه ای که من از گاییدن کون دختر ها بدست اوردم اینه که کون با کون فرق میکنه و بعضی ها خیلی تمیزه ولی بعضی ها نه! ظاهرا بعضی کون ها مکانیزم خود تمیز کاری دارند! بهر صورت چه تمیز چه کثیف هردوش حال میده!

Comments