کص میکنیم پس هستیم 22 و آپدیت های سکسیانه!

 خب دوستان گرام و فالوئورای محترم با دست پر برگشتیم هم اپدیت سکسیانه داریم و هم کلیپ سکسی. خب اول برایتان تعریف کنم این مدت چه گذشت ، در اپدیت قبل گفتم برنامه این است که کیانا را بیارم منزل و از عقب و جلو بکنم که این امر صورت گرفت و 45 دقیقه عقب و جلوش را یکی کردم و در اخر خودش وقتی ساعتش را دید گورخید گفت ساعت را نگاه کن! گفتم اره 45 دقیقه است بی توقف داریم سکس میکنم! واقعا از کون خیلی خوب میدهد و ضمنا سوراخ کونم را هم لیسید و ابم را هم رویش خالی کردم و باهم بعدش رفتیم حمام. ضمنا در این مدت لیزا را هم مجددا گاییدم یک دختر جوان 22 ساله البته کمی تپل مپل ولی خب سکسش بد نیست و در برنامه ما هست که گهگداری بگاییمش. برنامه اینده ما گاییدن رایانا و کیانا در طی هفته های اینده است. رایانا را اگر یادنان باشد گفتم که چند وقت پیش گاییدم ولی از سکسش خیلی راضی نبودم ولی چون ممه های بزرگ خوبی دارد و جوان هم هست (24 ساله ) بدجور راست کرده ام که برم باز بکنمش! خب این از اپدیت ، حالا بریم سر کلیپ گاییدن کیانا

این کلیپ که مشاهده میکنید مربوط به حماسه دو هفته پیش است که خدمتتان عرض کردم که 45 دقیقه زدیم تو کص و کیون کیانا که نفت در بیاید! در کلیپ ذیل مشاهده میکنید که استاد ابتدا دست به کمر مشغول تقه زنی تو کون کیانا ست بعد استاد به حالت پوزیشن گوریلی در امده و تند تند کون دخترک را میگاید که کص دخترک قابل مشاهده است و دخترک هم با دست کصش را میمالد بعد استاد مجددا به حالت داگی برگشته و پس از کمی تقه زنی در کون دخترک مجددا به پوزیشن گوریلی سوییچ میکند.


 

Comments