سکس اول با لیلا

 دوستان عزیز امروز داستان سکس اول با لیلا را برای شما تعریف میکنم دختر 19 ساله ای که تا مدت ها میکردمش تا اینکه دیگه ارتباط قطع شد. قبلا هم قسمت هایی از کلیپ گاییدنش از کون را برایتان نهاده بودم . برنده چند کسکار منجمله پیروز کسکار 2022. لیلا دختری بود با قیافه جوان موهای لخت بلند قهوه ای سوخته که تا روی کمرش می اومد صورت تقریبا زیبا و بدن خوب قدش هم متوسط بود. لبخند کمرنگی روی لب داشت.  البته گرچه اسمش لیلا بود ولی کانادایی بود و چشم و ابرو مشکی .یک پیرهن تاپ دامن یکسره با دامن رو زانو پوششیده بود که پیرهن ان سبز و سیا بود رو تخت نشستیم شروع به لب گرفتن کردیم. دماخ کوچیک و لبهای کوچیک و ابروهای تیره پر پشتی داشت. حسابی خوب لب میداد زیر بغلاش کامل تراشیده نبود فکر کنم دو روزی میشد نتراشیده بود.  شروع کردم بند های تاپشو کشیدم پاین و ممه هاشو شروع به خوردن کردم .ممه هاش سایز سی با ارفاق یا شاید هم سی ماینس بود ولی خوب بود چون همه بدنش هیچ پیرسینگ و خالکوبی نداشت و نچرال بود. 

 خلاصه حسابی گردنش رو خوردم و کلی لب بازی کردیم تا اینکه لباسش و دراورد کسش قشنگ بود شیو نبود ولی موی چمنی کم پشت داشت و  تپلی و قلنبه و مدل نیم خطی بود.  بدنش چند جای کبودی داشت و چند جای پایش دو رنگ بود دورنگ قهوه ای و نیمه قهوه ای.  و توی بازوی چپش کبودی ، گفتم چی شده گفت بیمارستان بودم چند روز پیش و حالم خوب نبود و اینا! خلاصه خوابوندمش لخت و حسابی عشق بازی  و ممه خوری کردم و بعد و برشگردوندم تا اومدم چاک مالی کنم پرید هوا که کاندم بزار گفتم پس بزار کیرم را بمالم رو کونت لااقل، که راغب نبود و گفت خطرناکه! منم دیگه زیاد معطل نکردم رو اون پوزیشن و برشگردونم و دو باره لب گرفتم و بدنش را لیسیدم،  بدنش خوب بود هیچ شکم و پهلو نداشت همه جاشو خوردمو زیر بغلاشو بوس کردم ، اسپری زیر بغلم زده بود برای همین نمیشد خوب لیسید.

 خوب پایه بود و اخ و اوخ میکرد. سوراخ کونش کمی گشاد بود معلوم بود کون بده هست و بعدا هم از کون کردمش البته. خلاصه من رو زانو رو تخت ایستادم و شروع به ساک زدن کرد بعد کمی دراز کشیدم و اون اومد از کنار به ساک زدن ادامه داد و منم با کون و سینه هاش ور میرفتم و دیگه تا ته همه کیرو میکرد تو دهنش منم کیرم رو تا ته در همان حالت تو دهنش عقب جلو و فیس فاکینگش کردم البته بدون اینکه سرشو بگیرم . گاییدنش را با مسیونری شروع کردم و همه پوزیشن های مسیونری کردمش و پاهاش را می بوسیدم و میلیسیدم و او هم خوب اخ و اوخ میکرد و در پوزیشن 180 اخ و اوخش خیلی رفت بالا ، کلا اکثر دختر ها این پوزیشن 180 را دوست دارند.  در اینه اتاق هم میشد نگاه کرد و گاییدنش را تماشا میکردم. همینطور تلنبه میزدم و او خوب حال میداد و اخو اوخ میکرد میگفت یس ددی فاک می! هی تکرارمیکرد! گفتم اختلاف سنمون زیاده درست ولی من انقدر بزرگتر از تو نیستم که ددی ت باشم! ولی باز میگفت! بهش میگفتم خیلی خوشگلی و ممه هات خوبن و اونم تشکر میکرد گفت تازه ارایش نکردم!؛! 

 بعد رفتیم داگی استایل و همه فنون داگی استایل ها رو یش اجرا کردم. بدنش منعطف بود و حتی پوزیشن قاشق چای خوری خوب جواب میداد و در این پوزیشن سینه هاشو گرفته بودم میمالیدم ، بعد هم کاگرل و الاکلنگی را اجرا کردم که در پوزیشن الاکلنگی یه داد کوچولو زد که یعنی وای دارم می افتم! و خوب نتونست رو الا کلنگ ما بازی کند، بعد رفتم پایین تخت اول میسیونری ایستاده انجام دادم و بعد داگی ایستاده که اونم پایین تخت ایستاد و من از پشت زدم تو کصش؛ گفتم خسته شدی گفت نه ، گفتم دیگه بریم روی میسونری که ابم داره میاد خلاصه همینطور تند تند تلنبه زدم اونم می گفت ددی بکنم و ابتو بریز توم ! که ابم اومد ! رو تخت ولو شده بودم که نفس بگیرم و گفت برو دوش بگیر ...؛

Comments