کص میکنیم پس هستیم 21-داغ داغ داغ - کردن کیانا از کون!

 

بسم الله رحمان ابن رحیوم!
إنا فتحنا لك فتحا مبينا!
سلام دوستان و دنبال کنندگان محترم! قبلا گفته بودم که کیانا دختر 22 ساله بلاند چشم ابی که مدتیست میگایمش پس از مخ زنی های حرفه ای قبول کرد که در دیدار بعد از کون هم بدهد! و من مدتها دنبال فرصت بودم که به این مهم نائل شده و میخ اسلام را بکوبیم در کیون این دخترک زیبا روی ، و بالاخره امشب و ساعتی پیش فرصت دست داد که از کون بگایمش! حالا سر فرصت داستانش را مینویسم! فقط همینقدر بگویم که هنگام گاییدنش از کونش چند بار دراوردم کردم تو کسش و دوباره کردم در کونش حتی از کونش دراوردم و کردم دهنش و همه این مراحل را بدون اعتراض و با اشتیاق انجام میداد! با اینکه بسیار لاغر است و من مطمئن نبودم که همه کیر گنده استاد را بتواند تحمل کند ولی بنده تا دسته در کون تنگش جا کردم!

در زیر کلیپ کوتاهی از این واقعه مهم را مشاهده میکنید که دخترک در حالت داگی قرار گرفته و استاد پایین تخت ایستاده و کیر مبارک را در کونش میچپاند و تند تند تلمبه میزند و سپس درمیاورد و کص دخترک میکند و به تلمبه زنی ادامه میدهد و بعد اندکی مجددا در می اورد و در کون دخترک میچپاند و به تلمبه زنی ادامه میدهد و در سپس مجددا در کص دخترک میچوپاند و بعد کمی تلمبه زدن مجددا در میاورد و در کیون دخترک میکند! لذت ببرید و فتخار کنید که استادتان اینگونه به سرعت و داغ برایتان از کص و کیون کنی خویش کلیپ میگذارد!


 

Comments