سکس با چلسی دختر 19 ساله چشم ابی

دوستان امروز داستان گاییدن چلسی را برایتان بازگو میکنم، دختری که وقتی شروع به برقراری روابط نا مشروع با وی کردم 19 ساله بود و در کسکار های مختلف هم جوایزی را برده است.  

 چلسی دختر جوان زیبایی بود 19 ساله با صورتی خیلی خوشگل کوچک و جوان . چشمانی ابی و لب ها و دماغی کوچک و موهای حنایی رنگی داشت بلند که تا پشت کمرش می امد. یک عینک قاب مشکی هم زده بود. یک شورت لامبادایی مشکی، سوتین مشکی و کفشهای پاشنه بلندی پوشیده بود. فقط یک تتو در پهلوی خود روی بدنش نزدیک به یکی از بازوهایش داشت.گرچه بعداً تتو های زیادی انجام داد.  خیلی ساکت بود و کمی خجالتی به نظر می رسید و زیاد صحبت نمی کرد. روی تخت نشست و کفش هایش را در آورد. کنارش روی تخت نشستم و شروع کردم به لب گرفتن حشری وار،  تو لب دادن خیلی خوب بود و من هم محکم ازش لب میگرفتم و زبانم را تا انتها در دهانش فرو میکردم و او هم همراهی میکرد. بغلش کردم و دستم را پشت گردنش گذاشتم و سرش را فشار می دادم بجلو تا بتوانم با فشار ازش لب بگیرم که لذت بیشتری دارد. عینکش هنوز روی صورتش بود و پس بعد از چند بوسیدن که روی تخت انجام دادیم عینکش را برداشتم و به او دادم تا آن را کنار تخت بگذارد.سوتینش را در آوردم ، سینه های خیلی کوچکی داشت سایز بی، شروع به مکیدن سینه هایش کردم . گفتم سینه ات کوچیکه ولی من دوست دارم، و واقعا هم بدم نمی امد چون به جثه کوچکش می آمد و حالت فمینین و کوچکی را القا می کرد. هر دو سینه اش پیرسینگ داشت گرچه بعد ها انها را برداشت و عمل بزرگ کردن سینه انجام داد.  سینه هایش را حسابی لیسیدم و مکیدم بعد بدنش و گردنش را هم بوسیدم و لیسیدم.اسپری زیربغل نزده بود و من هم  زیر بغلش را هم لیس زدم. شرتش را در اوردم، نوع کصش از نوع بیرونی بود و کاملا تراشیده شده بود، اما نگذاشت آن را لیس بزنم و گفت اگر می خواهی  لیس بزنی باید هزینه اضافی بپردازی.


بعد از یک عشقبازی مفصل بعد برگردوندمش و کونش رو حسابی بوسیدم و لیسیدم .خواستم چاک مالی کنمش اما گفت باید کاندوم بذاری. کاندوم گذاشتم و شروع کردم به چاک مالیش بصورت نشسته ، لپ های کونش رو بهم فشار میدادم و کیرم رو عقب جلو میکردم و بعد روش خوابیدم و به چاک مالی ادامه دادم و ازش لب میگرفتم و انگشتم را در دهانش کردم و ائه خوب مک میزد خوب هم اه و ناله میکرد. او را برگرداندم و دوباره کمی عشقبازی کردیم و بعد به پشت دراز کشیدم و به او گفتم بیا ساک بزن. شروع کرد به ساک زدن و خوب و سریع و محکم ساک میزد. و بعد شروع کردم به گاییدنش در حالت مسیونری. چون ترکه ای بود، بدنش با تمام پوزیشن‌ها خوب جواب میداد، و من هم حسابی همه پوزیشن های مسیونری را روش اجرا کردم منجمله 180، دزدان دریایی، صندلی تاشو و غیره. بعد رفتیم استایل داگی. در این حالت سوراخ کونم را با انگشتانم مالیدم  تا تی ام ای بکنمش،بعد از او خواستم روی شکمش دراز بکشد و سپس روی او دراز کشیدم تا او را در پوزیشن های "درب عقب" و "جوکری" بگایم. در پوزیشن جوکری که روی او دراز کشیده بودم و وی را میگاییدم، انگشتانم را که از قبل به سوراخ کونم مالیده بودم را در دهانش گذاشتم تا کونم را تیست کند و او شروع به لیسیدن آنها کرد. تا سه انگشت را در دهانش گذاشتم و او آنها را به خوبی لیسید و تا ته انگشتانم را در دهانش کردم و او حسابی آنها را با علاقه بطور دارکوبی لیس می زد.


حالا نوبت پوزیشن کاگرل بود، به پشت دراز کشیدم و او روی کیر من نشست و با سرعت شروع به بالا و پایین رفتن کرد. من به پشت روی تخت دراز کشیده بودم و دستانم را کنار سرم به حالت تسلیم بالا گرفته بودم و او دستانم را گرفت و با حرکات سریع روی کیرم بالا و پایین می رفت. بعد کاگرل نشسته را اجرا کردیم و در این حالت مفصل لب هایش و سینه هایش و گردنش را خوردم. بعد هردو رفتیم پایین تخت و داگی ایستاده را اجرا کردیم بعد گفتم حالا مسیونری ایستاده هم انجام دهیم و او خوابید روی تخته و من ایستاده گاییدمش.  خیلی خوب اخ و اوخ می کرد و وقتی از او می خواستم پوزیشن های مختلف را اجرا کند با خوش رفتاری اطاعت میکرد. دیگه آبم داشت می امد در پوزیشن میسیونری قرار گرفتیم و به سرعت شروع به تلمبه زدن کردم و تو کصش ابم را خالی کردم. بعد از سکس هنوز خیلی ساکت بود و من به او گفتم تو خیلی ساکتی و او گفت بله ببخشید من زیاد پرحرف نیستم!

 

 

Comments