سکس با زینا

 

زینا برنده کسکار 2020 دختری بود که فقط یکبار دست داد که بگایمش و با همان یکبار برنده کسکار شد! در اینجا داستانش را برای شما میگویم.زینا دختری بود ریزه میزه با چشمان مشکی کمی تا به تا و پوست تیره با قد متوسط ولاغراندام و صورت کوچکی هم داشت و اصلیتش از امریکای جنوبی بنابرچیزی که میگفت مخلوط اورگوئه و شیلی بود . لب هایش ناز و کمی حجم داربود و ابروهایش کمی نازک بودند و بینی بسیار کوچکی داشت و موهای مشکی که تا روی شانه هایش می‌امد.کفشهای پاشنه بلند نیم بوت پوشیده بود. خیلی خوش برخورد بود. در کل فمینی و کوچک اندام بود که خیلی خوشایند من است. یک شورت لاکونی لامبادایی مشکی پوشیده بود همراه یک سوتین توری البته سینه هایش معلوم نبود ولی معلوم بود سایزش سی کاپ است. کمی خوش و بش کردیم و بعد نشست و چکمه هایش را در آورد. یک خالکوبی بزرگ روی ران ش داشت، و یک لکه کوچک پشت یکی از لپ های کونش. ازش پرسیدم چند سالته گفت 19. پرسید میخوای لخت بشم و بیام تو بغلت یا خودت میخوای سوتین و لباسامو در بیاری؟ گفتم بیا تو بغلم ، و او پرید روی تخت و من بغلش کردم و شروع کردم به لب گرفتن ازش.

خوب لب میداد و حشرش بالا بود و خوب حال میداد و با اشتیاق سرم و پشتم را لمس می کرد و دست میکشید. زبانم را داخل دهانش می کردم و می چرخاندم داخل دهانش و او هم خوب حال میداد و کمی هم ناله می کرد. بعد که حسابی لب و گردنش را خوردم رفتم به سراغ سینه هایش. سینه هایش پیرسینگ داشت. سوتینش را پایین کشیدم و شروع کردم به لیسیدن و خوردن سینه هایش و بعد خودش سوتینش را از پشت باز کرد و انداخت کنار. بعد بدن و شکمش را بوسیدم و بعد رفتم سمت کسش. شورتش را در آوردم و شروع کردم به لیسیدن کسش. نوع کسش از نوع کس های بیرونی ریخته بود البته نه زیاد،. کصش خیلی تمیز و تراشیده بود و من میلیسیدم و او هم با نفس هایش اه و ناله میکرد . بعد پاهایش را بوسیدم و بعد به پشت برگرداندمش و ازش پرسیدم که آیا از کون هم میدهد گفت نه.کیرم را بین لپ های کونش گذاشتم و شروع به چاک مالیش کردم  و حسابی کیرم را بین لپ های کونش مالیدم . حال میکرد و اعتراضی نداشت. و سپس در این حالت روی او دراز کشیدم در حالی که داشتم کیرم را روی کونش می مالیدم  او را می بوسیدم و ازش لب میگرفتم و گردنش را می لیسیدم. یک انگشت و سپس دو انگشتم را توی دهانش گذاشتم و او با ولع آنها رامی لیسید و در همین حال گردنش را هم می لیسیدم. 

بعد دوباره به پشت برش گرداندم و از او خواستم کیرم را ساک بزند و او به حالت داگی جلوی من  قرار گرفت و شروع به ساک زدن کیرم  کرد. گفتم تخم هام را هم بخور و او با ولع تخم هایم را می مکید. بعد از کمی لب گرفتن و عشق بازی،  به پشت خواباندمش و کیرم را روی کصش قرار دادم و فشار دادم که برود تو ولی اولش ت خیلی راحت نرفت توکصش چون کصش بسیار کوچک بود و کمی برایش درد داشت و انگار به راحتی وارد کصش نمی شد. گفتم میخای لوبریکنت بزنی؟ گفت نه من نیازی ندارم اما اگر دوست داری می توانی از آن استفاده کنی. ولی من کم کم کیرم را بدون روان کننده درکصش جا دادم و شروع کردم به گایید ن او به سبک میسیونری. خیلی خوب حال میداد و اخ و اوخ میکرد. او را در همه پوزیشن های مسیونری مانند 180 و صندلی تا شو و غیرو گاییدم. و در پوزیشن 180 پاهایش را باز نگهداشتم و تند تند کردمش که صدای اه و ناله اش بلند تر و تند ترشد و معلوم بود از این پوزیشن لذت میبرد. یکی از آن بدن‌هایی داشت که می‌توانست خود را با هر سکس پوزیشنی وفق دهد و در هرپوزیشنی، به راحتی می‌توانستم کیرمرا در کصش بکنم .

بعد رفتم پایین تخت  حالی که روی تخت بود او را بصورت داگی استایل ایستاده گاییدم و سپس دوباره روی تخت نشستم و "درب عقب" و "جوکری" را روی وی اجرا کردم و در آن حالت دوباره انگشتم را در دهانش فرو کردم و او آن را لیس و مک زد. و بعد در حالت کاوگرل روی کیرم  قرار گرفت و به سرعت بالا و پایین می رفت و در این حالت من با موهایش بازی می کردم، دستم را در موهایش فرو می کردم و با موهایش بازی کردم و بعد انگشت وسطم را روی سوراخ کونش گذاشتم و مالیدم  او اعتراضی نکرد. سپس پوزیشن کاگرل ن نشسته را اجرا کردیم که در این حالت سینه های او را در دهانم گذاشتم سینه های کوچکش به خوبی در دهان من جا می گرفتند و میخوردم و میمکیدمشان. در این حالت از او هم حسابی لب میگرفتم و خودش هم حال میداد . وقتی ابم داشت میامد  او را به پوزیشن میسیونری برگرداندم و تند تند شروع به تلنبه زنی کردم تا ابم بیاید. وقتی سرعتم را افزایش دادم صدای اه و ناله او نیز افزایش یافت. و صدای ناله هایش بسیار حشری کننده بود. ابم دیگه داشت می امد و گفتم میریزم روی سینه هات گفت باشه، کیرم رو گرفتم رو سینه هاش و تند تند با دست هند جاب میکردم تا ابم امد و ریخت روی سینه ها و گردنش. خیلی ابم زیاد بود . بعد او را بوسیدمش و روی تخت دراز کشیدم و او خودش را با دستمال تمیز کرد و امد توی بغلم دراز کشید. کمی کس شر گفتیم و گفت که آخر شب که قرار است با دوستانش به بار برود. 

Comments