زوجی با اختلاف سنی بیست و یک سال

همه مرد ها اذعان دارند که گاییدن دختری که از شما خیلی جوچکتر است مزه دیگری دارد. من خودم خیلی از این امر لذت برده و تا بحال دخترانی را گاییده ام که حتی ۲۴ سال از من کوچکتر بوده اند دیشب هم دختری را کردم که حدود ۲۲ سال از من کوچکتر بود. 

علی ایهالن در خبر ها امده بود که زوجی در امریکا زندگی میکنند که اقا ۲۱ سال از دختر خانم بزرگتر است. انها جزئیات رابطه خود را به اشتراک گذاشته اند که نشان می دهد که چگونه دوستان و غریبه ها همه این  زوج را "وحشتناک" می نامند و به آنها می گویند "افراد هم سن و سال خود را پیدا کنید. البته دختر خانم میگوید که ما برایمان مهم نیست بقیه چه میگویند به عبارتی کص خار بقیه انچه که مهم است این است که  که عاشق هستیم و سکس ما شگفت انگیز است! 

Married couple Kat Lyons Berg and Robrecht Berg have hit back at people who are negative about their relationship

خب ما هم افرین میگوییم به این سپه کص ارتش کص کنی که کص جوان به تور زده و میگاید و به همه شما دوستان همین رویه را پیشنهاد میکنیم. داستان این زوج موفق را در زیر بخانید

لینک خبر

Comments