سکس دوم با ایوانا - لیسیدن سوراخ کونم

چون کردن ایوانا خیلی بهم حال داد قرار دیگری با او ترتیب دادم . یک شورت و کرست قرمز پوشیده بود،خصوصیات فیزیکیش را در داستان اولین ملاقاتمات گفتم. دختریست 20 ساله و زیبا با پوستی به رنگ مخلوط سفید و صورتی تیره با موهای بلاند که تا رو شونه ها یش میامد و  مژهای پر پشت برگردان و چشمان زیبای ابی. یکم صحبت کردیم از آسمان و ریسمان و اینکه برنامه ت برای اخر هفته چی هست و این کص شعر ها. خوش مشرب بود و رفتارش خوب بود. رفتیم رو تخت دراز کشیدیم و امد بغلم و سرش رش گذاشت رو شونه م و من هم شروع کردم لب گرفتن. صحبت میکردیم و من هم هی  بدنش را میمالیدم و لب میگرفتم. ، شروع به عشق بازی کردیم و لب هایش را میخوردم و گردن و بین سینه هایش را میلیسیدم. دفعه پیش موقع لب گرفتن کمی نق و نوق میکرد که ته ریش هایت اذیتم میکنه برای همین این بار کاملا سه تیغ کرده بودم بهش گفتم برای تو سه تیغ کردم  و گفت افرین پسر خوب! 

سوتینش را باز کردم و شروع کردم به خوردن ممه هایش. ممه های واقعا خوبی دارد حدود سایز دی ولی مشکل این است که پیرسینگ دارد. ممه سمت چپش را حسابی خوردم ولی وقتی خواستم برم سمت راستی گفت این یکی را زیاد کاری نداشته باش چون بخاطر پیرسینگی که تازه انجام دادم میسوزه ! من هم مجبور شدم فقط به خوردن  چپیه اکتفا کنم و ممه دست راستی را فقط دور و ورش را بمکم و به نوکش کاری نداشته باشم بعد که حسابی بدنش را بوسیدم و لیسیدم شرتش را در اوردم و کسش را بوسیدم، کسش شیو کرده و نوع کسش نوع جنرال با ظاهری زیبا بود و با تپلی متوسط. رفتم سراغ رانها و پاهایش و انها را هم حسابی بوسیدم و لیسیدم.  بعد برشگرداندم و رفتم سراغ کون قلنبه و سفتش. بعد از بوسیدن و لیسیدن کیرم را گذاشتم روی کونش و بعد از کمی مالیدن به لپ های کونش، گذاشتم روی چاک کونش و رویش خوابیدم و شروع به عقب جلو کردن کردم.

قبول کرد که سوراخ کونم را بلیسد. کونم را حسابی تراشیده و با صابون شسته بودم. گفت خوب شستی گفتم اره با صابون. به پشت خوابیدم و لنگهایم را دادم هوا و او در حالت دراز کش جلوی کونم قرار گرفت و شروع به لیسیدن سوراخ کونم کرد. خیلی خوب انجام میداد زبونش را میکرد تو سوراخ کون و دورسوراخ را میلیسید ، لپ های کون رو باز میکرد خوب چاک کون را میلیسید و حسابی تخم ها زیر تخم ها را لیس میزد و تخم ها رو مک میزد.پرسیدم مزه کونم خوبه؟ خندید گفت خوب که نیست! از آینه اتاق به خوبی صحنه لیسیدن کونم را میدیدم که بسیار خوشایند بود. بعد کیرم را کرد تو حلقش تا ته تا حدی که عق زدن بهش دست میداد ، و دو سه بار این کار را تکرار کرد. روی کیرم تف می مینداخت و ساک میزد.

بعد در حالت داگی قرار گرفتم و گفتم کونم را بلیس. لپ های کونم را باز کرد و زبانش را گذاشت روی سوراخ کونم و لیسش زد و بعد مثل لیسیدن بستنی  از زیر تخم ها تا سوراخ کون، چاک کون رو میلیسید.  انقدر کونمو لیس زده بود که لزج شده بود. خودش هم در اینه به خودش نگاه میکرد ظاهرا از عملش لذت میبرد.  بعد روی تخت هردو رو زانو ایستادیم و کمی لب گرفتیم و سینه هایش را خوردم و او با دست کیرم را هند جاب میکرد. بعد شروع کردم به گاییدنش بروش مسیونری،  اول کمی لوب زد به کسش و مسیونری را شروع کردیم و سایر پوزیشن های مسیونری را رویش اجرا کردم. اخ و اوخ خوبی میکرد و حسابی حال میداد و بدن و گردنم را میبوسید. گفتم خوب میکنمت؟ گفت اره ازت خوشم میاد! بعد تند تند شروع به کردنش بصورت "دسته ای " کردم و در همین حال کف پاشو میبوسیدم و انگشتهای پایش را میخوردم. گفت قلقلکم میاد !

 بعد رفتیم پوزیشن داگی ودر پوزیشن های مختلف داگی هم کردمش و بعد دوباره به پشت خوابیدم و لنگ هایم را دادم بالا و گفتم باز کونم را بلیس ، باز با کمال میل کلی سوراخ کونم را لیسید و کیرم را ساک میزد و تخم هایم را میخورد . بسیار صحنه زیبایی بود دختر بلاند خوشگل 20 ساله بهم نگاه میکرد و کونم را میلیسید! گفتم زبونو بکن تو کونم و او هم حسابی میکرد تو و دورسوراخ را خوب میلیسید. داگی ایستاده و مسیونری ایستاده هم کردمش و موقع میسیونری ایستاده روش خم میشدم و ممه هاشو میخوردم. بعد رفتیم رو کاگرل و بعد چند دقیقه دیگه ابم داشت میامد بردمش رو مسیونری و تلنبه زنان داخل کاندم تو کسش ابمو خالی کردم .

 

Comments