سکس اول با ایوانا

 خب امروز قضیه سکس اول با ایوانا را برای شما میگویم ، دختری که دو بار تا بحال جایزه کسکار را ربوده و یکی از بهترین کسهایی بوده که کرده ام. ایوانا دختری 21 ساله بسیار خوشگل، اگر خوشگلترین دختری که تا بحال گاییدم نباشد بی شک  یکی از خوشگل ترین ها بود. صورتی بسیار جوان، با مو های بلاند که تا بالای شانه های ش بود و چشمهای  آبی، دماغ کوچک و لب های تو پر و خوش خوراک، قد بلند و خوش هیکل ، بشکلی که من که خیلی دختر گاییده ام تا دیدمش کیرم راست شد. خوش رفتار بود و لبخند میزد. خوابوندمش روی تخت و شروع به لب گرفتن کردیم،  خوب حال میداد و حشری بود، لباس راحتی خانه پوشیده بود که دراوردم و سپس خودش کرستش را باز کرد و کامل لخت شد. 

 چند جای  بدنش تاتوهای کوچک داشت روی دست و پشتش و یکی هم زیر سینه هایش داشت داشت. روی صورت و دور لب هایش کمی جوش داشت ولی مانع کار ما نبود. حسابی ازش لب میگرفتمو زبانم را در دهنش میکردم و او هم همراهی میکرد و خوب اخ و اوخ میکرد و کمی هم گاز میکرفت. ممه هایش حدود سایز دی ، قلنبه و  نچرال بود ولی متاسفانه پیرسینگ داشت ولی با این حال حسابی خوردم و لیسیدم. بعد شورتش را دراوردم ولی نگذاشت کسش را بلیسم گرچه بعد ها رضایت داد. کسش کاملا شیو شده و مدل جنرال بود.

 عشق بازی مفصلی کردیم و همه بدنش را بوسیدم و خوردم و او هم لذن میبرد وبه بدنم دست میکشید و ماچ میکرد گرچه وقتی سینه هایش را میخوردم گفت ته ریش داری انقدر صورتت را نمال به سینه هام. بعد برشگردوندم و کونش قلنبه و خوش فرم بود و. حسابی بوسیدمش و صورتم را بهش مالیدم. میخواستم چاک مالی کنم که نگذاشت نزاشت ومن هم فقط کیرم را مالیدم به لپ های کونش و رویش خوابیدم وهمانطور که کیرم را میمالیدم به کونش ازش لب می گرفتم. پاهایش را هم بوسیدم و لیسیدم ،خوشش می امد ، پرسید پاهام را دوست داری؟ گفتم اره!

 بعد به پشت خوابیدم و گفتم ساک بزن. شروع به ساک زدن کردو خیلی خوب خوب ساک میزد و کیرم را تا ته میکرد توی حلقش تا جایی که حالت عق بهش دست بدهد و کمی صدای عق زدن در بیاورد. کیرم را حسابی تفی کرده بود.  شروع کردم به گاییدنش در روش مسیونری و روش های مسیونری ، 190  و قایقی و دسته ای و صندلی تاشو و غیرو را رویش اجرا کردم. کف پاهایش را روی دهنم گذاشته بودم و میبوسیدم میلیسیدم .خوب اخ و اوخ میکرد و لذت میبرد. میپرسید کسم خوبه و خوشت میاد از کردنم؟ بعد داگی و ریر اینتری کردمش ، پایه بود و همراهی میکرد ، مثلا در پوزیشن داگی کونش را میاورد بالا که خوب کیرم تا دسته بره تو کسش.

 بعد رفتیم پوزیشن کاگرل و در این پوزیشن هم حسابی گاییدمش و در کاگرل نشسته ممه هایش را خوردم. ازش میپرسیدم خسته شدی؟ گفت نه .گفتم حالا بریم مسیونری که ابم دیگه دارد می اید باید خالی کنم . گفت بیا با هم بیایم ، گفت برای اینکه منم بیام باید پاهام رو به هوا قرار بگیره! پاهایش را گذاشتم روی شانه هایم و سریع شروع به تلنبه زنی کردم او هم کسش را میمالید. بعد که کارمان تمام شد کمی حرف زدیم و موقع بدرود گویی لبش را بوسیدم...

Comments