سکس با "جزمن" دختر هندی گوزو

 سلام دوستان کص مدار. حال همانطور که واقفید کرونای هندی امده و باز کار و کاسبی کص کنی ما کساد شده گفتم قضیه روزی را که یک دختر دورگه هندی را کردم برای شما بگویم که کمی هم دلمان خنک شود. قضیه هم مال همین چند ماه پیش است.

 

"جزمن" دختر دورگه هندی -کانادایی بود با قیافه ای که بدک نبود .جوون بود 24 ساله. از صورتش معلوم بود هندیست . پوستش تیره بود و مو های تیره بلند که تا روی کمرش می آمد . قدش بلند بود و خوش اندام بود. رفتار خوبی داشت  و لبخند میزد. کفش های پاشنه بلند سفید صندل طور زیپ دار ی هم پوشیده بود. رفتیم رو تخت ، بدون اینکه کفش هایش را در بیاورد امد روی تخت و و شروع به لب گرفتن کردیم .لب دادن و حال دادنش خوب بود.  لب مفصلی گرفتم و بعد کرستش را باز کردم. سایر سینه هاش حدود "بی و سی" بود و زیرش دو خط جراحی نمایان بود پرسیدم این چیه گفت گفت عمل ریداکشن سینه کردم چون سینه هام خیلی بزرگ بود و کمر درد گرفته بودم برای همین سایزش را کوچک کردم! 

سینه هایش را خوردم و با زبان بدنش را لیسیدم. تک و توک تتو های کوچکی روی دست و بدنش بود ولی هیچ پیرسینگ نداشت. بعد شرتش را درآوردم و رفتم سراغ کسش . کسش از نوع جنرال بود. تمیز بود و  کاملا تراشیده. کسش را حسابی لیسیدم. بعد برش گرداندم و کونش را بوسیدیم ولیسیدم و بعد کیرم را لای چاک کونش گذاشتم و شروع به چاک مالیش کردم. رویش خوابیدم و همانطور که چاک مالیش میکردم ازش لب میگرفتم. همینطور که هی اینور و اونورش میکردم دو سه بار هم گوزید و گفت ببخشید!  بعد شروع به ساک زدن کیرم کرد. کیرم را حسابی توی حلقش میکرد. بعد از اینکه خوب ساک زد شروع به کردنش در حالت میسیونری کردم . حشرش بد نبود ولی خیلی ارام اخ و اوخ میکرد. در تمام این مدت کفش هایش هنوز پایش بود 

بعد از اینکه در چند جهت میسیونری کردمش کفش هایش را درآوردم و همانجا روی تخت گذاشتم. کمی پاهایش را بوسیدم و لیسیدم. بعد پوزیشن داگی کردمش و بعد از کمی ، رفتم پایین تخت ایستادم و میسیونری ایستاده کردمش بعد گفتم تو هم بیا پایین تخت و "داگی هر دو ایستاده "هم کردمش . بعد رفتیم پوزیشن کاگرل و در این پوزیشن هم  حسابی در حالات مختلف گاییدمش. ابم که داشت می امد برگشتیم پوزیشن مسیونری و تند تند تلنبه زدم و آبم را در کاندم توی کسش خالی کردم. بعد کمی بغلم دراز کشید و از خودش گفت که 24 ساله است و دانشجوی علوم انسانی و اینکه پدرش هندی و مادرش کانادایی هست. بعد هم جدا شدیم و دیگر ها تا الان ندیدمش

 

Comments