سکس با رایلی- گاییدن رایلی از کون

 رایلی یک مدت گم و گور شده بود ولی باز پیدایش شد و چند باری گاییدمش تا اینکه راضی شد یکبار از کون بدهد. همدیگر را که دیدیم خیلی خوب تحویل گرفت و سریع لخت شد و کرستش را دراورد مثل همیشه که سریع لخت میشود.  کصش هم مثل همیشه تراشیده بود. همانطور که ایستاده بودیم من هم لخت شدم و شروع به لب گرفتن و مالیدن و خوردن ممه هایش کردم . بعد خوابوندمش رو تخت و عشق بازی مفصلی کردیم و حسابی لب و سینه هایش را خوردم. خودش هم خوب پایه بود. رفتم پایین و شروع به خوردن کصش کردم حسابی خوردم و لیسیدم. کص تپل و بیرون زده ای داشت.

پاهایش را هم بوسیدم و لیسیدم که کمی میخندید ظاهرا قلقلکش می امد. بعد برش گرداندم و لپای کونشو خوردم و کیرم رو گذاشتم لای چاک کونش و حسابی چاک مالیش کردم. لپهای کونش را بهم فشار میدادم و کیرم را بینش عقب و جلو میکردم. بنظر میامد که از این کار خوشش امده بود. برشگرداندم و بعد کمی سینه و لب خوری شروع به ساک زدن کیرم کرد. دارکوبی ساک میزد و  تقرایبا ¾ کیرم را تو دهنش میکرد بعد برگردوندمش و شروع به کردنش به روش های مختلف مسیونری کردم . در پوزیشن های مختلف انگشتم را توی دهانش میکردم و حسابی میمکید.

بعد از اینکی کمی داگی کردمش گفتم حالا میخام از کون بکنمت. گفت باید خیلی یواش یواش بکنی تو و مواظب باشی. یکعالمه لوب ورداشت مالید در کونش و به کیر من. کیرم را گذاشتم در کونش و کم کم شروع به فرو کردن کردم. کونش حسابی تنگ بود کمی فشار لازم بود تا بتپانم تو ولی وقتی رفت تو کونش ، کیرم راحت عقب و جلو میشد .کم کم سرعت گاییدن کونش را بیشتر کردم که گفت یواش  ولی من گرچه اول سرعت را کم کردم ولی کم کم سرعت تلنبه زنی را بیشتر میکردم. اون هم اخ و اوخ میکرد.

بعد گفتم حالا بریم پوزیشن میسیونری که از کون بکنمت. و برگشت و به پشت خوابید و در حالت  مسیونری کردم تو کونش و شروع به تلنبه زدن کردم. انگشتم را در همین حال تو دهنش کردم و مکید. و یکم که گاییدمش گفت من زیاد نمیتونم از پشت بدم و دیگه بسه! گفتم باشه بگذار یکمی هم داگی ایستاده بریم.  روتخت داگی قرار گرفت و من ایستاده پایین تخت ایستادم و کردم تو کونش و کونش را گاییدم. گفت خیلی وقت بود از کون نداده ام و دفعه های بعد بهتر میشم! گرچه دیگر فرصتی دست نداد از کون بکنمش. بعد در همان پوزیشن داگی از کص کردمش.

بعد رفتیم پوزیشن کاگرل و در این پوزیشن هم حسابی سینه هایش را میخوردم . کاگرل نشسته هم کردمش.  ابم دیگه داشت می امد و  گفتم بریزم رو سینه هات قبول کرد. رفتیم مسیونری و کمی در این حالت کردمش بعد کشیدم بیرون بریزم رو سینه هاش و خودش حالت نیم نشسته در اومد و من سینه هاشو چسبوندم به هم گذاشتم لای سینه هاش و لاسینه ای رفتم. ابم اومد و کلی ریخت روی سینه ها و شکمش .یکعالمه دستمال اورد و خودش را تمیز کرد. بعد هم از هم جدا شدیم.

Comments