سکس دوم با رایلی

امروز سکس دوم خود با رایلی را برای شما تعریف میکنم. دختر کانادایی جوان حدود 22 ساله با چشمان ابی و موهای بلاند و ممه های بزرگ و خوش خوراک. تو معاملاتی ماشین کار میکرد. موهایش کاهی رنگ بود و لخت و تا روی شانه اش می امد. ازش پرسیدم رنگ کردی یا اوریجینال است؟ گفت اوریجینال! پوست بدنش صورتی رنگ بود و بدن تو پری داشت و هیچ تاتو و پیرسینگی نداشت. اول که دیدمش بوسیدمش. دندانهای جلویش کمی کج ور روی هم بود. مثل دفعه اول خوش برخورد و خنده رو بود. لخت شدیم و رفتیم رو تخت و عشق بازی را شروع کردیم.

 پس از لب گرفتن رفتم سراغ ممه هایش. خوردن ممه هایش سیری ناپذیر بود و از بهترین ممه هایی که خوردم تو پور و نچرال و سایز دی به بالا. حسابی ممه هایش را خوردم و کلی ازش لب گرفتم. خوب حال میداد و اخ و اوخ میکرد. بعد که حسابی بدن و سینه هایش را خوردم رفتم سراخ کسش و حسابی کسش را لیسیدم. کسش را شیو کرده بودو تمیز بود. بعد برش گرداندم بعد از لیسدن پشتش و کونش کیرم را لای چاک کونش گذاشتم و چاک مالیش کردم. کون بزرگ خوبی داشت که دفعه های بعدی از کون هم کردمش که برایتان تعریف خواهم کرد.

بعد به پشت خوابیدم و برایم شروع به ساک زدن کرد. خوب ساک میزد و بیشتر کیرم را توی دهنش میکرد. سپس با مسیونری شروع کردم و پوزیشن های مختلف میسیونری گاییدمش. انگشتم را هم توی دهانش میکردم و مک میزد البته بعد چند بار که اینکار را کردم دیگه مک نزد و گفت بسه! داگی و کاگرل و سایر پوزیشن ها گاییدمش و کاگرل معکوس و داگی ایستاده هم کردمش. خیلی عرق کرده بودم. بنظر می امد خسته شده ولی چیزی نمیگفت. دیگر داشت ابم می امد. گفتم میخواهم بوبز جاب کنم (ممه کنی یا همان عقب جلو کردن کیر بین سینه ها) . سینه هایش را بهم چسباند و چند دقیقه ای بوبز جابش کردم.

ابم که داشت میامد مخصوصا سر کیرم را گرفتم بالا که ابم روی صورتش هم بریزد. روی بدنش نشستم و شروع به هند جاب کردم و اوج کار این بود که ابم با چنان فشاری امد که از روی سرش رد شد و به هد بورد (تخته بالاتختی) برخورد کرد و چند قطره ای هم در دهانش رفت! شروع به ملچ و ملوچ کرد و قیافه اش مثل کسی شد که چیز ترشی خورده! سریع دست خود را جلوی ابم نگهداشت که به صورتش نریزد . آبم حسابی روی بدن وسینه هایش ریخت! بلند شد و با حوله خودش رو تمیز کرد. بعد طبق معمول کمی کس شعر گفتیم و از هم جدا شدیم.

Comments