هجو کص شعر مازیار فلاحی : لیلا

لیلا که چندی پیش کلیپ کردنش از کونش را برایتان اپلود کرده بودم چندی است که غیبش زده و من دیگر گیرش نیاورده ام که بکنمش! به همین مناسبت شعر کس شعر "لیلا" ی مازیار فلاحی را بازنویسی کرده و به لیلای  گم و گور شده خود تقدیم میدارد باشد که بیابمش و دوباره بگایمش!؛  

 

  این نامه رو، لیلا فقط، بخونه!●♪♫

میخام که حال کیرمو بدونه…●♪♫

یه مشت کص پیر دورمو گرفتن… تو رفتی و این پیرزنها، خرفتن!!●♪♫

لیلا! نزاری دهنت بشاشن!●♪♫

یا اینکه ابو رو ممه ت بپاشن●♪♫

لیلا! چقد کیرم برات شق شده…●♪♫

نیستی ببینی؛ مثل زنبق شده!●♪♫

نیستی؛ ولی فکر کنم زیرکاری…●♪♫

لیلای من؟! جنده خانم؟! کجــــایی؟

●♪♫

این نامه رو؛ تنهــا باید بوخوند!●♪♫

ببخش! اگه اونروز کردم تو کیونت! (این قسمت اصفهونی شد دادا)!…●♪♫

این نامه ی آخرمه، عزیزم…●♪♫

دفعه بعد ابمو روت میریزم●♪♫

تا دیدمت کیرمو در میارم…●♪♫

دلم می خواست؛ الان لاپات بزارم

●♪♫

لیــلا! به نانازت بگو که سالار، جق میزنه به یاد تو تو انبار!…●♪♫

رفتی و هی دولم برات میلرزه؛ میپره از خوابِ خوشش هرلحظه…●♪♫

لیــلا… لیــــلا…●♪♫

اگه یه روز، این نامه رو بخونی؛ دلم می خواد، از ته دل بدونی…●♪♫

به یاد تو خیلی زدم عزیزم! باور نمی کنی؛ نکن به کیرم! !●♪♫

 

پ.ن: بعد از این شعر لیلا را مجددا چند بار ملاقات کردم و گاییدم حتی از کون 

Comments