سکس با "زویی"؛

در اینستاگرام دنبال کنید . فالو = فالو. فالو کنید فالو شوید . فقط در اینستا...اخبار بروز...  

امروز داستان سکس با زویی را برایتان میگویم. همان دختری که در کسکار 2017 برنده عناوین خوشگلترین و خوش هیکل ترین کص شد! زویی دختری کانادایی بود حدود 26-27 ساله ، قد بلند و پوست تن گرفته خوش اندام و تو پر. عشوه ای و خوش برخورد با صورت و لبخندی زیبا. موهای بلند بلاند و مخلوط با قهوه ای سوخته.   کفش پاشنه بلند با پاشنه های کلفتی پوشیده بود. توی اتاق سریع لخت شد و سینه سوتینش را باز کرد. معلوم بود تازگی حسابی تن گرفته چون سینه هایش کمرنگ باقی مانده بودند و خط بیکینی روی بدنش مانده بود. سایز سینه هایش خوب بود بین سی و دی. بدنش هیچ تاتو و پیرسینگی نداشت. گفت بیا همینطور ایستاده شروع کنیم! و شروع به لب گرفتن و خوردن سینه هایش کردم. یکهو خودش رفت پایین و گفت میتونم تخم هایت  را بلیسم! و من گفتم البته! خیلی جالب بود چون برای اولین بار بود دختری خودش اجازه میخواست این کار را بکند! همیشه باید کلی دختر را مخ بزنی تا تخمت را بلیسد ولی این دختر خودش پا کار بود!

رفت پایین و خیلی خوب شروع به لیسیدن تخم هایم کرد! از این که تخم ها را شیو کرده بودم خوشش امد. خوب لیس میزد و با دستش به کیرم و بدنم دست میکشید. بعد کفش هایش را دراورد و با هم رفتیم روی تخت شروع به عشق بازی مفصلی کردیم لب و لوب بازی و سینه خوری مفصلی کردم. رفتم سراخ کسش ، کسش شیو بود ولی کمی موهایش درامده بود ولی خیلی تمیز بود. خودش هم گفت کمی از موهای کسم در امده گفتم مهم نیست دوست دارم! و شروع کردم حسابی کسش را لیسیدم. گفت خیلی واردی ! خوب میلیسی! و اه و اوه میکرد. برش گرداندم کون قلنبه ای داشت خودش گفت کونم هلویی است! لپ های کونش را بوسیدم و لیسیدم و کیرم را گذاشتم لای چاک کونش چاک مالی را شروع کردم که گفت نه! کاندم بزار! گفتم نترس مواظبم! و به چاک مالیش ادامه دادم.

 در همین حالت انگشتم را کردم تو دهنش حسابی مک میزد. بعد شروع به ساک زدن کیرم کرد و تخمها را لیسید ولی از لیسیدن سوراخ کونم امتناع کرد. بعد گفت میشینم روی کیرت، گفتم نه میخواهم اول میسیونری بریم و من رویت باشم . برگشت به پشت و کردم تو کسش و شروع به تلنبه زدن کردم.  خوب حال میداد و اخ و اوخ میکرد و حرف های درتی میزد مثلا میگفت با کیر بزرگت منو بکن و از اینجور حرف ها! بعد پوزیشن ها مختلف داگی کردمش و در این پوزیشن انگشتم را تو سوراخ کونم مالیدم و کردم دهنش و او حسابی مک زد. سپس رفتیم کاگرل ، بعد کمی گفت میخواهم معکوس برم و خودش برگشت و کاگرل معکوس رفت. بعد کمی گفتم حالا دوباره برگرد و بچسب بهم و انجام داد و من درحالی که سینه هایش را میخوردم تلنبه میزدم. داگی نشسته هم اجارا کردیم.

دیگر کم کم ابم داشت می امد. بردمش رو پوزیشن مسیونری و مشغول تلنبه زنی شدم تا ابم بیاید. وقتی ابم داشت می امد نشستم رو شکمش. گفت مواظب باش تو صورتم نریزه من هم گفتم باشه و سر کیرم را پایین گرفتم تا فقط روی سینه هایش بریزد. ابم با فشار امد روی سینه هاش و مقداری هم روی شانه اش و موهایش پاشید. حسابی روی هردو سینه اش ابم را خالی کردم. اگر سر کیرم را پایین نگرفته بودم همه ش روی سر و صوتش پاشیده بود. گفت چقدر زیاد اومد! بلند شد و با دستمال خودش را پاک کرد و گفت ای دیوونه! کلی هم رو موهام ریختی! بعد کمی گپ زدیم و جدا شدیم. بعد از ان روز دیگر ندیدمش...

Comments