سکس با الین - ریختن ابم روی صورتش

 مدتی بود الین را نکرده بودم چون سرگرم کردن ونی بودم بنابراین جهت تفرج قراری با وی گذاشتم تا مرا دید پرید بغلم کرد و حسابی تحویل گرفت. و یک لب درست حسابی از هم گرفتیم. طبق معمول شروع کرد به وراجی از زندگی روزمره و من هم حوصله گوش دادن نداشتم و میخواستم زود تر بکنمش. تیپش مثل قبل بود با موهای بنفش رنگ کرده که تا روی شانه هایش می امد. طبق معمول لخت شد و همه لباسش را دراورد به غیر از شرتش. یک شرت سیاه کوچیک پوشیده بود. افتادم رویش و شروع به عشق بازی کردیم.

شورتش را دراوردم و کسش را حسابی لیسیدم. برش گرداندم کونش را لیسیدم و حسابی چاک مالیش کردم. گفت مواظب باش کیرت تو کونم نره! گفتم نه نگران نباش! بعد کیرم را حسابی ساک زد و تخم ها و زیر تخم ها را خورد. من به پشت خوابیده بودم و بعد از اینکه حسابی کیرم و تخم ها را خورد خودش بدون اینکه من بگویم مانند دفعات قبل رفت سراخ سوراخ کونم و حسابی زبان زد و لیسش زد. بعد به پشت خواباندمش و نشستم روش و کیرم را تا دسته کردم تو حلقش. خیلی خوب کیر را تا ته توی حلقش جا میدهد.

بعد تخم ها را کردم تو دهنش که لیسید و زبان زد بعد سوراخ کونم را گذاشتم روی دهنش که حسابی زبان زد و لیسید. بعد رفتم روی حالت داگی و گفتم کونم را بلیس که حسابی سوراخ کونم را در این حالت لیسید. دستش را گرفتم و گذاشتم روی کیر شق شده ام و همینطور که سوراخ کونم را میلیسید برایم هند جاب میکرد. بعد شروع به گاییدنش کردم و از مسیونری شروع کردیم و در چندین پوزیشن اصلی و فرعی گاییدمش. حسابی حال میداد و اخ و اوخ میکرد. تنها ایرادش این است که سینه هایش خیلی کوچکند. باز به پشت خوابیدم و لنگ هایم را دادم هوا و گفتم سوراخ کونم را بلیس و مجددا حسابی لیسید و زبان زد.

وقتی ابم داشت می امد گفتم میشه بریزم تو صورتت؟ تا بحال هرچقدر پرسیده بودم قبول نکرده بود ولی اینبار قبول کرد و تا بحال این اولین بار و اخرین بار بود که گذاشت بپاشم تو صورتش. نشستم روی بدنش و نزدیک صورتش و شروع کردم هند جاب کردن. وقتی هند جاب میکردم او هم تخم هایم را میلیسید. با دست موهایش را از پشت جمع شده نگهداشت و سرش را کمی پایین گرفته بود میگفت ابت میترسم بره تو دماغم! من هم گفتم نه مواظبم. بعد ابم امد پاشید روی پیشانی و صورت و لبهایش و من هم طوری کیرم را روی سورتش حرکت میدادم که همه جای صورتش بی بهره نماند. با اشاره از من دستمال خواست بهش دادم و صورتش را پاک کرد. بعد هم کنار هم دراز کشیدیم و کمی کس شعر گفتیم. بعد گفت بیا با هم بریم دوش بگیریم. با هم رفتیم زیر دوش و انجا هم کمی باهاش ور رفتم و لب گرفتم سینه خوردم و بعدش بای بای.

Comments