سکس با ونی - 4

 دو هفته ای بود ونی را ندیده بودم . شب جمعه ای بود و قرارمان شد ساعت یه ربع به یک شب که در واقع میشود صبح شنبه. کفش پاشنه بلند و لباس لختی پوشیده بود همه و کص وکونش بیرون ریخته بود! بعد سلام و علیک مختصر اولیه سریع پریدم و ازش لب گرفتم. یکم خسته و خواب لبود بود. گفتم خسته ای و خواب الود گفت نه با درس هایم مشغول هستم! طبق معمول موهایش را ازپشت بسته بود. لخت شدیم و رفتیم رو تخت. حسابی عشق بازی کردیم. لب و ممه هاش را حسابی خوردم بعد رفتم پایین سراغ کسش دفعه پیش کسش را کامل نتراشیده بود و مو ی تیغ تیغی داشت ولی اینبار تازه شیو کرده بود ولی بالای کسش یکم مو گذاشته بود کسش را لیسیدم و موهای بالای کسش رتا دوس داشتم و لیسیدم. گفتم مدل موهای کست را عوض کردی گفت اره یکم این بالا گذاشتم! گفتم خوبه خوشم میاد. کوسش و موهای کسش را خوب لیسیدم و او هم لذت برد.

برش گرداندم . کون گنده خیلی خوبی دارد.کونش را  لیسیدم و بوسیدم و کیرم را  لای کونش گذاشتم و چاک مالیش کردم. بعد برش گردواندم کیرم را گذاشتم روی چاک کسش و شروع به مالیدن و به اصطلاح خشاب کشی کردن کردم. کیرم را حسابی به چچوله و کسش مالیدم. بعد کیرم را کردم توی دهنش و خودم هم حالت دراز کش قرار گرفتم و شروع به تلنبه زدن داخل دهنش کردم . بعد از چند بار تلنبه زدن کیرم را تا ته کردم تو حلقه ش ک یکهو عق زد و من کیرم را کشیدم بیرون. از من  عذر خواهی هم کرد که این حالت بهش دست داده! و منم گفتم مهم نیست سعی میکنم  تا ته نکنم. خلاصه در همان حالت تا دوسوم کیر را میچپاندم  توی دهنش و تلنبه میزدم و خلاصه حسابی دهنشو گاییدم .

بعد تخم هارو  کامل چپوندنم  تو دهنش و بعد زیر تخم ها را گذاشتم روی دهنش که بلسید که خوب هم لیسید و زبان زد. بعد کمی سوراخ کونم را گذاشتم روی دهنش و گفتم بلیس. با زبان شروع کرد به لیسیدن. دور سوراخ را میلیسید سوراخ را چندان زبان نمیزد. به پشت خوابیدم و گفتم بیا ساک بزن. شروع به ساک زدن کرد خیلی خوب ساک میزد و حسابی کیرم را خیس کرد .گفتم تفیش کن و او هم حسابی تف مینداخت از ته گلو. با صدای خر تف جمع میکرد و مینداخت روی کیرم ( همان حالتی که وقتی میخواهی از ته گلو تف کنی خور میکنی ) .من سعی میکردم بیشتر  کیرم رابکنم تو حلقش ولی با دست ش ممانعت میکرد. بعد لنگها یم را دادم بالا گفتم سوراخمو بلیس. یکم دور سوراخ کونم را لیسید. بعد رفتم رو داگی گفتم باز بلیس. باز هم دور سوراخ را میلیسید و رغبتی به زبان زدن داخل سوراخ نشان نمیداد. گفتم زبونتو بکن تو سوراخم ولی انجام نمیداد. بعد دیگر خودش خسته شد دیگه بیا بکنم!  

به پشت برشگرداندم و در پوزیشن مسیونری شروع به گاییدنش در حالات مختلف مسیونری کردم. اخ و اوخ خوبی میکرد. کلا همیشه اخ و اوخ کردن در دفعات قبلی هم خوب بود و از گاییده شدنش لذت می برد. همینطور که تلنبه میزدم یکهو گفت دلت برام تنگ شده بود؟ گفتم اره تو چی؟ گفت اره! بعد بردمش روی پوزیشن داگی و حالات مختلف داگی هم کردمش. در  حالت داگی با انگشت سوراخ کونش را میمالیدم.  پوزیشن بعدی قاشق چای خوری و سپس  کاگرل بود .در پوزیشن کاگرل انگشت وسطم راکردم تو کونش که ناگهانگفت اخ ! و یکم پرید بالا ! گفتم دردت امد؟ گفت نه ولی یواش تر! گفتم دوس داری ؟ گفت اره ! و منم هم بیشتر انگشتم را توی کونش فرو بردم البته اهسته تر ! کم کم دیگر ابم داشت میامد. برش گرداندم به پشت روی روی حالت مسیونری و شروع کردم  محکم به تلنبه زنی.

گفتم میخاهم ابم را بریزم روی سینه هات! گفت اوکی! وقتی ابم داشت میامد کشیدم بیرون و نشستم روی شکمش . کلا با این قضیه اکی هست که آبم را بپاشم رو سینه و صورتش. کمی هند جاب کردم وقتی ابم اومد با فشار و پاشش خیلی زیاد امد طوری که جهش اول از روی سرش رد شد و روی بالش فرود امد و جهش دوم ریخت رو صورتش و کلی از ابم رو سر و صورت و موهای ش و سینه هاش ریخت! گفت دستمال را بیار من نمیتونم تکون بخورم! چون ابت ریخته تو همه صورتم! با دستمال تا انجا که میتوانستم پاکش کردم. بهش گفتم ببخشید! و او هم خندید! گفتم با این قضیه اوکی هستی؟ گفت اره مساله ای نیست! گفت برو دوش بگیر گفتم تو اول برو وضعت خرابه همه ابم ریخته رو هیکلت! رفت زیر دوش و وقتی زیر دوش بود به من نگاه میکرد و  لبخند میزد. گفت خوبی هانی؟ بعد یسری کس شعر در مورد دانشگاهش و اینها گفت و موقع جدا شدن یه لب مفصلی از هم گرفتیم .

Comments