سکس با ونی -3


قبلا شما را به "ونی" معرفی کرده ام و امروز جریان یکی دیگر از سکس هایم با ونی را برایتان میگویم
اینبار با ونی ساعت 1.30 ظهر قرار گذاشتم. تو اتاق اول کار یک لب حسابی ازش گرفتم و بعد ازش پرسیدم چرا اس ام اس جواب نمیدی؟ دیشب بهت اس ام اس زدم جواب ندادی! گفت بیزی هستم با درسهام و اینها مشغولم! خلاصه پیچوند و جواب درستی نداد. من هم کشش ندادم. لخت شدیم و رفتیم رو کار. خودش سریع لخت شد و رفت رو تخت و من هم افتادم رویش و شروع به لب گرفتن کردم. پشمهای کسش بلند شده بود انگار که  دو هفته ای میشد که نزده بود . گفتم کس پشمالو دوست دارم! گفت دوست داری؟ گفتم اره!  مثل همیشه خوب لب میداد و حال میداد.

بعد لب و لوب بازی رفتم سراغ خوردن ممه هاشو بعد ممه خوری مفصلی رفتم سراغ کسش و حسابی کسش را لیسیدم حسابی با زبانم به چوچولش ضربه و میزدم و او از این کار لذت میبرد. بعد برش گردوندم و لپ های کونش را لیس زدم و بعد هم کیرم را گذاشتم لای چاک کونش و چاک مالیش کردم. واقعا کون قلمبه خوبی داشت. بعد به پشت برش گرداندم و کیرو بردم طرف دهنش گفتم بخور. یکم لبش را مالید و نه و نو کرد و ناز کرد  ولی در نهایت  کردم تو دهنش و شروع به تلنبه زدن داخل دهنش کردم. همانطور که کیرم را در دهنش تا نصف کرده بودم، به حالت مسیونری رویش قرار گرفتم و تلنبه میزدم. در یه لحظه تا دسته کیرم را کردم کردم توی حلقش که حالت عق بهش دست داد و من هم کیرم را کشیدم بیرون. کمی سرفه کرد و چشمانش پر از اب شد. گفتم چه شد ناراحت شدی؟ گفت نه ولی خیلی کردیش تو دهنم و خورد ته حلقم، گفتم خب کمتر میکنم تو حلقت!

به تلنبه زدن در دهنش ادامه دادم ولی اینبار دیگه تا نصف کردم تو حلقش. بعد تخم هارا کردم تو دهنش و حسابی لیسید و بعد زیر تخم ها را گذاشتم رو دهنش و حسابی لیس زد و بادکش کرد، سپس  سوراخ کونم  را گذاشتم رو دهنش و گفتم بخور! هی میخندید و از لیسیدن امتناع میکرد ولی بعد از کمی اصرار من مجاب شد و کمابیش شروع به زبان زدن سوراخ کونم کرد. بعد از کمی که سوراخ کونم را زبان زد به پشت خوابیدم و او شروع به ساک زدن کرد.خیلی خوب و با ولع ساک میزد. حسابی کیرم را تفی کرده بود و هی تف مینداخت روی کیرم و  محکم و با سرعتی خوشایند ساک میزد. کیرم حسابی تفی شده بود و وقتی توی دهنش بود از کناره های لب هایش اب تف میامد و از بدنه کیرم سرازیر میشد.

بعد گفتم زیر تخم ها را بخور و او شروع به زبان زدنو لیس زدن زیر تخم ها کرد. بعد لنگهایم را دادم هوا و گفتم کونم را لیس بزن! هی میخندید و لیس نمیزد و به لیس زدن زیر تخم ها ادامه میداد تا اینکه با اصرار من بالاخره زبانش را به سمت سوراخ کونم برد و شروع به زبان زدن سوراخ کونم کرد ولی  بیشتر سعی میکرد دور سوراخ را زبان بزند  ولی خود سوراخ را هم گاها زبان میزد. این بار خیلی بهتر از دفعه قبل سوراخم را لیسید. یک لحظه متوجه شدم که دارد بجای زبان با انگشت سوراخ کونم را میمالد که دستش را زدم کنار و گفتم انگشت نه فقط زبان بزن! بعد رفتم روی حالت داگی و گفتم سوراخم رابلیس.  دور سوراخ کونم و توی سوراخ را زبان زد ولی چون خیلی راغب نبود ادامه ندادم ولی خوب حالی داد!.

سپس شروع به گاییدنش کردم. روی دیوار اتاقش هم یک اینه بود که میتوانستیم خود را در ان ببینیم . مسیونری و 180 کردمش  و برش گرداندم و کیرم را لای چاک کونش گذاشتم و چاک مالی مفصلی کردمش. چون قبلا حسابی سوراخ کونم را لیسیده بود دیگر تی ام ای نکردمش. بعد بردمش روی داگی و بعد از چند بار تلمبه زدن خواستم داگی ایستاده را رویش پیاده کنم ولی چون تختش کوتاه بود باید هردو پایین تخت می ایستادیم بنابراین هردو رفتیم پایین تخت و او خم شد روی تخت و من کردم از پشت تو کسش و بصورت خری کردمش و بعد رفتیم روی تخت و در پوزیشن های قاشق چای خوری و سپس نشسته -لوتوس کردمش. حشرش در طی سکس بالا بود و خوب اه و اوه میکرد.

وقتی ابم داشت می امد گفتم  بریزم رو سینه ت؟ با اشتیاق و حالتی خندان گفت اره اره! برگشتیم روی پوزیشن میسیونری کمی تالنبه زدم که دیگر آبم داشت می آمد رفتم روی شکمش قرار گرفتم و شروع به هندجاب کردم. ابم نمی آومد سه سی چل ثانیه ای طول کشید و ابم نمیومد گفتم تخمام را بمال تا آبم بیاد. سرکیرم را هم بالا گرفته بودم تا بپاشه توی  صورتش و او هم اعتراضی نداشت.  وقتی آبم امد پاشید تو سورتش و بقیه ش  ریخت روی بدن و سینه هایش. ازش چند بار معذرت خواستم ولی ناراحت نشده بود و خندید و چیزی نگفت. دستمال اوردم و سورتش را پاک کردم گفت باید برم سری دوش بگیرم! سری پرید زیر دوش.  زیر دوش که بود کمی کس شعر گفتیم. موقع خدافزی هم یه لبی گرفتیم و ازش جدا شدم.

Comments