سکس با الین - وقتی الین سوراخ کونم را لیسید


امروز برای شما قضیه اولین باری که الین سوراخ کونم را لیسید را یرای شما میخاهم تعریف کنم. 




الین مدتی به سفر شرق دور رفته بود و وقتی فهمیدم که برگشته قراری برای سکس ترتیب دادم. لباسی نیم تنه پوشیده بود با کفش های پاشنه بلند و جورابهای سفید ساق بلند موهایش هنوز بنفش رنگ بود تا روی شانه اش می امد. همون اول یک لب حسابی و حشری از هم گرفتیم و کلی تحویل گرفت و کمی کس شعر از سفر شرق دورش به کامبوج و تایلند تفت داد و سریع هردو لخت شدیم و رفتیم روی تخت. پرسیدم این مدت در سفر سکس داشتی گفت نه! البته موقعیتش بود با یک آمریکایی و کاندایی سکس کنم ولی در یک بار بودیم و خیلی مست بودیم و وقتی خیلی مست هستی نمیشود سکس کرد!!

افتادم رویش و شروع به عشق بازی کردیم. حشرش خیلی بالا بود. دیدم که  دوسه تا تتو ی تازه زده بود رو کمر و پا هایش. سینه هایش را خوردم و کمی کسش را لیسیدم و بعد برش گرداندم و لپ های کونش را لیسیدم و حسابی چاک مالیش کردم. روی کمرش و لپ کونش مو داشت. مو ها را گاهی میزند و گاهی نه که البته برای من فرقی نمیکند. روی تخت روی زانو ایستادم و گفتم کیرم را بخور! گفت با کمال میل و با چهار زانو قرار گفت و شروع به ساک زدن کرد و مثل همیشه حسابی تا دسته کیرم را در حلقش فرو میکرد و تخم ها را هم حسابی میلیسید و بادکش میکرد

 بعد به پشت خوابیدم و او به ساک زدن کیرم ادامه داد و تخم ها را میلیسید و بادکش میکرد. بعد پاهایم را بالا گرفتم و گفتم برو پایینتر زیر تخم ها را بلیس که دیدم خودش رفت روی سوراخ کونم و شروع کرد به زبان زدن و لیسیدن! تعجب کردم چون دفعه های پیشین امتناع میکرد. خیلی خوب لیسید هم دور هم و توی سوراخ کون را. بعد رفتم پوزین داگی و گفتم سوراخ کونم را بلیس، پشتم قرار گرفت و حسابی سوراخ کونم و تخم ها را با ولع لیسید. بعد به پشت خوابوندمش و اول کیرم را تا دسته تو دهنش کردم و چند باری عقب و جلو کردم و بعد تخم هایم را کامل چپاندم در دهنش که حسابی لیسید و بعد سوراخ کونم را روی دهنش گذاشتم و نشستم روی صورتش و او سوراخم را زبان میزد و میلیسید و من هم با دودست لپ های کونم را باز کردم وخودم را عقب و جلو میکردم که تمای چاک کونم بی بهره نماند! او هم در همین حال کسش را میمالید. گفتم خیلی خوبی! گفت وظیفه من حال دادنه! 

بعد کمی ازش لب گرفتم و شروع به گاییدنش کردم و در پوزیشن های مختلف میسیونری و داگی و کاگرل گاییدمش . صورت به صورت و قاشقی هم کردمش. گفت دلت برای کسم تنگ شده بود گفت اری برای همه جایت دلم تنگ شده بود! بعد رفتم پایین تخت ایستادم و کونم رو کردم بهش و گفتم بلیس و او همونطور که به پشت خوابیده بود خودش رو کشید و دهنش را روی سوراخ کونم گذاشت و با ولع حسابی لیس زد و زبان زد و همانطور که لیس میزد کسش را هم میمالید خیلی حشری بود. من هم لپ های کونم را با دو دست باز کردم و همانطور که او زبان میزد من هم کونم را روی زبونش میچرخاندم. 

بعد که ابم داشت می امد گفتم آلبم را میریزم رو سینه ت گفت باشه ولی صبر کن تا منم هم ارگازم بشم. بعد از کمی تلنبه زدن کشیدم بیرون که بریزم روی سینه هایش گفت سرش رو بگیر پایین نریزه رو صورت و موهایم، گرچه دفع های بعد توی صورتش هم اجازه داد که بریزم. آبم که امد و ریختم رو سینه ها وبدنش و البته کنترل کردم نپاشد روی صورتش. حسابی هردو عرق کرده بودیم چون سکس خیلی هارشی انجام داده بودیم. بعد سکس امد بغلم خوابید و بوس و نوازشی کردیم و باز در مورد سفرش به تایلند کس شعر میبافت که من البته گوش نمیکردم.

Comments