سکس دوم با "ونی" - کردن "ونی" از کون


بعد از اولین باری که ونی را کردم و داستان انرا برایتان گفتم مجددا پیگیر ان بودم که قراری با او بگذارم و باز بکنمش. به مسج هایی که به موبایلش میزدم درست و حسابی جواب نمیداد و تک و توک جواب میداد بالاخره توانستم قراری با او ردیف کنم. اینبار کمی ارایش کرده بود ریمل زده بود و سرمه کشیده بود. نمیدانم بخاطر من بود یا نه. کفشهای پاشنه بلند پوشیده بود و موهای بلندش را از پشت بسته بود. پرسیدم چرا مسج جواب نمیدی که از جواب طفره رفه و پیچوند! کمی صحب کردیم و بحث سکس از کون رو پیش کشیدم، کمی من و من کرد ولی رضایت داد گفت بشرطی که اروم انجام شود! این اولین دخری بود که به این سرعت ان هم در قرار دوم راضایت میداد که از کون بکنمش!

 هردو کامل لخت شدیم و رفتیم روی تخت و شروع به عشق بازی کردیم. لبهای خاصی داشت. لبهایش نازک و باریک بود و موقع خوردن لبهایش نازکیش را در دهان حس میکردم. سینه هایش را حسابی خوردم و کسش را مفصلا  لیسیدم و کف پایش را کمی بوسیدم و لیسیدم. برشگرداندم . واقعا کون گنده و برامده و خوبی داشت. کونش را حسابی لیسیدم و بوسیدم و بقول شاعر " ان کون سفیدت را بوییدم و بوسیدم"!  کیرم را لای چاک کونش گذاشتم و چاک مالی کردمش و بعد برش گردادندم به پشت و کیرم را بردم طرف دهانش.

داشت ناز میکرد و نمیخاست بدون کاندم ساک بزند ولی کیرم را چسباندم به لبهاش و او هم بالاخره دهانش را باز کرد و من هم کیرم را کردم تو دهنش و او شروع به ساک زدن کرد و من هم سعی میکردم کیرم را بیشتر بچپانم تو دهنش ولی کمی با دستش مانع میشد شاید فقط یک ششم کیرم بیرون بود و بقیه را کرده بودم در دهانش. بعد تخم ها را گذاشتم دهنش زیاد دوست نداشت بلیسد و بیشتر بادکش میکرد بعد زیر خایه را گذاشتم روی دهانش و او لیسید بعد سوراخ کون رو گذاشتم روی دهنش زیاد تمایل نداشت لیس بزند و به زبان زدن دور سوراخ کون بسنده کرد.

سپس من برگشتم به پشت و گفتم ساک بزن. با ولع شروع کرد به ساک زدن و تند تند کیرم را میخورد. بعد تخم ها را چپاندم تو دهنش حسابی مک میزد گفتم حالا زیر تخم ها را لیس بزن .بعد لنگ هامو دادم هوا گفتم سوراخ کونمو بلیس. با زبون شروع کرد به زبون زدن دور سوراخ کون و تا اونجا که میتوانست از زدن زبانش به سوراخ کون امتناع میورزید ولی باز هم بد نبود دور سوراخ کون را میلیسید بعد برش گرداندم و با مسیونری شروع کردم به کردنش . اول که کردم تو کسش یکم دردش امد و گفت یواش. کسش هم تنگ تر شده بود شاید چون تازه پریودش تمام شده بود. لوبریکنت زدم و ارام ارام کردم تو کسش و پوزیشن های مختلف مسیونری کردمش .

گفتم حالا میخام بزارم تو کونت در همان پوزیشن مسیونری کردم تو کونش . کیرم راحت رفت تو کونش. کون را قبلا حسابی برایش گشاد کرده بودند ! رفلکسی نشان نداد و بدون لوبریکنت کیرم راحت تا دسته رفت تو کونش! بعضی وقت ها که کیرم تو کونش بود و درحال تلنبه بودم صدای بادکش از کونش میامد. بعد در حالت قایقی تو کسش کردم و از کس به کون و بالعکس. بعد رفتم پایین تخت ایستادم و او داگی روی تخت قرار گرفت و من بطور متناوب از کس به کون و کون به کس در همان حالت کردمش . بعد از کمی وقتی از کونش کشیدم بیرون به سوراخ کونش نگاه کردم دیدم که حدود دوسانت باز شده.

بعد رفتم رو تخت و گفتم رو شکم دراز بکش و من رفتم روش و پوزیشن های "درب عقب " و "سواری" را متناوبا هم روی کسش و هم کونش اجرا کردم . در همه پوزیشن ها کیرم خیلی راحت میرفت تو کونش. در همین پوزیشن TMA  کردمش یعنی انگشتم را توی کونم کردم و بعد کردم توی دهنش. بعد به پشت خابیدم و او رویم نشست و کاگرل رفت بعد از کمی گفتم حالا کیرم را بکن تو کونت. کیرم را گرفت دستش و کرد تو کونش شروع به بالا و پایین رفتن کرد. بعد کمی گفتم حالا کاگرل معکوس برو به طرف مقابل برگشت و  اول تو کسش کردم و بعد  خودم کیرم را از کسش دراوردم و کردم تو کونش.  

بعد رفتیم پوزیشن داگی و ان حالت هم کس و کونش را یکی کردم یعنی چند بار کیرم را از کس بکون و از کون به کسش کردم . وقتی کیرم توی کسش بود هم انگشت شست و هم میانه را توی سوراخ کونش میکردم و بعد در پوزیشن های دیگر همان انگشت را در دهنش کردم و حسابی مک زد. بعد همونطور که کیرم توکسش بود کشاندمش طرف خودم و خاباندمش روی خودم و پوزیشن "درب بهشت" را رویش اجرا کردم آبم دیگر داشت می امد گفتم ابم را میخوری گفت نه! گفتم پس رو سینه هات میریزم رفیم روی حال میسیونری و بعد از چند بار تلنبه زدن کشیدم بیرون و پاچیدم رو سینه هاش. لبی گرفتم و کنارش دراز کشیدم. ساکت بود و زیاد حرف نمیزد. ظاهرا خسته بود. پرسیدم چرا ساکتی چیزی نگفت . موقع خداحافظی لب جانانه ای گرفتیم و خودش هم موقع لب دادن حسابی حال داد.

Comments