سکس با استف دختر جوان 19 ساله

قضیه اشنایی با "ونی" را دفه قبل برایتان گفتم. در همان برحه ایی که با "ونی" اشنا شده بودم و نقشه کردن دوباره او را در سر میپروراندم، "استف" به پستم خورد. دختری قد بلند و لاغر با موهای بلند تیره قهوه ای سوخته که  تا نزدیک کمرش می امد پایین و چشم های ابی . گفت 19 ساله است و اهل ایالتی دیگر بود.

وقتی کار به سکس کشید که کمی سرما خورده بود و دماغش گرفته بود و فن و فن میکرد  کفشهای پاشنه بلندی هم پوشیده بود. لخت شد. پوست خیلی سفید و بدنش بدون تتو و پیرسینگ بود. خیلی لاغربود سایز حدود اکسترا اسمال و بدن خیلی تحریک کننده ای نداشت.  با لب گرفتن و عشق بازی شروع کردیم. ابتدا کمتر همکاری میکرد ولی و بتدریج که مهارت من در عشق بازی را دید خودش هم کم کم حشرش زیاد شد. سینه هاش تو خالی بود و سایز حدود سی  و برامده نبود.

بدنش و سینه هایش را حسابی خوردم و لیسیدم. گردنش را که میخوردم گفت قلقلکیم و خندید. برش گرداندم و لپهای  کونش را لیسیدم و کیرم را لای چاک کونش گذاشتم  و چاک مالیش کردم. گفتم خوب است ؟  گفت اره! کم کم حشرش بیشتر شد و خودش موقع لب دادن حسابی لب میداد.درحین عشق بازی انگشتم را در دهانش کردم  و او زبان میزد . کس تمیزی داشت و شیو کرده. مدل کسش لب بیرون بود. حسابی کسش را لیسیدم. خوشش امد و اخ و اوخ کرد. بعد از یک کس لیسی مفصل برش گردادندم و پشت رانهایش را لیسیدم.
  
گفتم ساک بزن  رو زانو ایستادم واو حالت داگی قرار گرفت و ساک زد. اول سعی میکرد با دست مانع شود کیرم برود کامل تو حلقش ولی دستش را کنار زدم و کیرم را در دهنش عقب جلو کردم و فشار دادم توی حلقش که اعتراض کرد و گفت فشار نده تو حلقم! بعد از اینکه در این حالت مدتی ساک زد. به پشت خوابیدم و او جلوقرار گرفت و به ساک زدن ادامه داد. کیرم را تا نصف تو دهنش میکرد.

گفتم خب برویم سر اصل داستان. به کسش کمی لوب مالید و من تا دسته کردم تو کسش. خیلی تنگ نبود ولی بد هم نبود. تنگ نبود ولی ادا تنگا را در میاورد. شروع به تلنبه زنی کردم . بعد مدتی خودش هم حشری شد و سرم را میگرفت و میکشید طرف لبهایش و حشری تور لب میداد. در همه پوزیشنهای اصلی گاییدمش  موقع داگی هم انگشتم را به سوراخ کونم مالیدم و کردم دهنش که زبان زد. بعد هم  کاگرل کردمش وقتی که ابم داشت می امد برش گرداندم و گفتم میخام آب کیرم را بپاشم رو سینه هات گفت باشه!
  
در پوزیشن مسیونری تند تند تلنبه زدم بعد کشیدم بیرون و نشستم رو شکمش که بریزم روی سینه هایش. گفت سرش را پایین بگیر که نپاشه تو صورتم! من هم سر کیرم را پایین گرفتم سمت سینه هاش.  هند جاب کردم و ابم اومد و ریختم رو کل بدنش وسینه هایش. روی تخت دراز کشیدم و رفت دوش گرفت بعد کنار هم دراز کشیدیم و کمی از زندگیش گفت. این تنها باری بود که گاییدمش وبعد دیگر پیدایش نشد.  

Comments