سکس با "ونی"


خب دوستان اکنون میخواهم قضیه دختری را برای شما تعریف کنم که چند سال پیش با او اشنا شدم و مدتی با هم سکس داشتیم و سکس خوبی هم داشت ولی کم کم رفتارش عوض شد و گفت با کسی وارد رابطه جدی شده و بعد هم دیگر پیدایش نشد. ونی دختری بود با قد بلند و بدن پر. صورتش جذاب و جوان بود و قیافه اش معلوم بود که دو رگه است و رگه اسیایی دارد. موهای بلند مشکی داشت که از پشت با حلقه کشی بسته بود. صورتش بسیار جوان بود. گفت 19 ساله است. و دورگه فیلیپینی- کرروات است ولی متولد کانادا. دانشجوی جامعه شناسی بود و خانواده اش در شهر دیگری بودند.
کون بسیار قلنبه و با سایزی مناسب داشت. هردو سریع لخت شدیم و رفتیم روی تخت شروع به عشق بازی کردیم. اندامش بد نبود . و سینه هایش هم بد نبودند ولی تو خالی بودن و سایزش حدود بین سی ودی بود. شروع به لب گرفتن کردیم. خیلی خوب حال میداد و خوب لب میداد . بدنش هیچ تتویی نداشت .کسش از نوع بیرونی بود. کسش را لیسیدم و بعد برش گرداندم و کونش رو لیس زدم و چاک مالی هم کردمش رویش خوابیدم و چاک مالیش کردم. انگشتم رو کردم تو دهنش اول مک نمیزد ولی بعد از مدتی مک زد. برش گردوندم حسابی عشق بازی مفصل و هاتی کردیم.
بعد به پشت خوابیدم و گفتم کیرم رو بخور. شروع به ساک زدن کرد. تخم ها رو خیلی خوب میخورد. کامل رو میزاشت تو دهنش و مک میزد و لیس میزد پاهام رو بردم بالا زیر تخم ها رو هم خوب لیسید. بعد خوابوندمش به پشت و خودم رفت روش و کیرم رو کردم تو دهنش و عقب و جلو کردم البته با دستش مانع میشد که کیرم را تا دسته بکنم تو حلقش ولی تا دو سوم کیر را موفق شدم توی دهانش بتپانم. تخم ها رو زیر تخم ها رو گذاشتم تو دهنش حسابی لیس میزد .سرش رو گرفتم و کیرو کردم دهنش.
بعد شروع به گاییدنش کردم و کردم تو کسش و پوزیشن های مختف کردمش .خوب حال میداد و اخ و اوخ میکرد و به بدنم دست میکشید. کسش تنگ بود و در اواسط کار گفت لوب بزنیم .بعد هم در حالت های مختلف داگی کردمش و TMA هم کردمش. درحالت داگی موهاش رو باز کردم. لخت و بلند بود. در پوزیشن داگی با انگشت وسط ، سوراخ کونش رو میمالیدم و تا یک بند انگشت هم کردم تو کونش و ازش پرسیدم با این کار اوکی هستی و گفت اره. انگشت شصتم را هم تا نصفه کردم تو سوراخ کونش گفتم اوکیه گفت اره. انگشت راحت میرفت تو کونش و سوراخ کونش گشاد بود ومعلوم بود حسابی قبلا از کون داده و من هم البته بعدا از کون هم کردمش که در داستان های بعدی برایتان تعریف میکنم
در پوزیشن قاشق چای خوری هم کردمش. در پوزیشن کاگرل گفتم ابم رابریزم رو سینه هات ؟ با حالتی که انگار ذوق زده باشد گفت اره! بعد به پشت خوابید و کمی کردمش و کیرم رو کشیدم بیرون که بریزم روی سینه هایش و اوسینه هاش رو بهم چسباند من هم کیرم را گرفتم روی سینه هاش وکمی جلو تر قرار گرفتم که به سورتش هم بریزد. ابم حسابی پاشید و یک جهش بلند داشت و روی موهایش و کمی هم روی صورت و دور لبش و بقیه ش هم ریخت رو سینه هاش. ازش عذرخواهی کردم ولی گفت مهم نیست واصلا هم ناراحت نشد.  برایش دستمال اوردم و صورتش وموهاش رو پاک کرد و من هم کمی باقی مانده اب کیرم که دور صورتش مانده بود را با دستمال  پاک کردم . بقل هم دراز کشیدیم و کمی لب گرفتیم و صحبت کردیم.  موقع خدافضی بوسیدمش و یک لب حسابی ازش گرفتم و موقع لب دادن هم حال داد وچشمانش را بست.

Comments