سکس با تارا - سکس دوم


دومین بار که تارا با تارا قرار گذاشتم 6-7 ماهی از سکس قبلیمان میگذشت. در پستی که در مورد سکس اولمان نوشتم خصوصیاتش را شرح دادم . 22 ساله بود. از نکات بارزش موهای بلند قهوه ای سوخته اش بود که تا پایین کمرش می امد. سینه هایش کمی از سی کاپ بزرگتر بود ولی خیلی سفت نبود ولی برای خوردن مناسب و لذت بخش بود. بدنش سفید ولی لاغر بود. در کل دختر خوش برخورد و خوش اخلاقی بود.

معلوم بود که دلیل دیدار امروز مان چیست! پس هردو کامل لخت شدیم و پریدیم روی تخت و شروع به عشق بازی کردیم. خیلی خوب لب میداد و حسابی موقع سکس حال میداد. اول سینه ها و همه بدنش را حسابی خوردم و لیس زدم  دور نافش را هم لیسیدم و بعد رفتم سراغ کسش. کسش را دوست داشتم تنگ بود و زیبا و مدل خطی، از ان مدل ها که فقط یک خط میبینی و سایر ضمایمش بیرون نیست. حسابی کسش را لیسیدم . خودش با دستش کسش را میمالید و اخ و اوخ میکرد.

برش گردادندم و لپای کونش و پشت بدنش و پشت رانهایش را بوسیدم و لیسیدم. کیرم را لای چاک کونش گذاشتم و چاک مالیش کردم و رویش در همان حال خوابیدم و ازش لب میگرفتم. به پشت خوابیدم و برایم شروع به ساک زدن کرد. خیلی کیرم را توی دهنش نمیکرد و من ازش میخواستم که بیشتر بکند توی دهنش ولی راغب نبود. تخم هایم را هم نلیسید. ازش پرسیدم سوراخ کونم را میلیسی گقت نه! و گفت تازه تو باید به من پول هم بدهی تا اجازه بدهم سوراخ کونم را بلیسی!

سکس را با پوزیشن میسیونری شروع کردیم و در پوزیشن های مختلف گاییدمش. در مسیونری کمی هم کف پایش را لیس زدم. بهش گفتم بگو "فاک می" و او هم چند بار تکرار کرد! حسابی حال میداد و اخ و اوخ میکرد و داشت لذت میبرد چون کسش خیلی خیس شده بود بگونه ای که پشم های کیر من را هم خیس کرده بود. انگشتم را توی دهانش میکردم و او حسابی مک میزد. TMA  هم کردمش.

در پوزیشن میسیونری پاهایش را دور کمرم گره میزد. داگی و کاگرل و در پوزیشن های مختلفی کردمش حتی لوتوس و قاشق چایخوری. در کاگرل به خودم چسباندمش و باز سینه هایش را مکیدم. اواخر کار حسابی ابش امده بود و خیس شده بود. وقتی داشت ابم میومد بردمش رو مود میسیونری و ابم را تو خالی کردم. دگر تا اکنون فرصت شد دوباره همدیگر را ببینیم. پرستار است و سرش شلوغ!

Comments