سکس با کریستی


کریستی دختری تایلندی بود. کفشهای پاشنه بلند مشکی بند بندی پوشیده بود. گفت 26" سالمه دیگه دارم پیر میشم!" .سینه های سایز متوسطی داشت که نوک بزرگی داشت هردو لخت شدیم و رفتیم روی تخت زیاد مایل به لب دادن نبود و من هم به بوسه های سریع و دزدکی ازلبش اکتفا میکردم. شروع به عشقبازی کردم اندام خیلی خوبی داشت و پوستش هم مانند سایر تایلندی ها کمی تیره بود سینه هایش را میخوردم. کسش کمی پشم داشت. گوش و گردنش را هم لیسیدم و برشگرداندم و لپ های کونش را لیسیدم . نه چندان حشری و نه خیلی بی رغبت بود و گاهی لیسی به سینه و گردن من میزد. 
روی زانو ایستادم روی تخت و او کیرم را ساک زد و بعد به پشت خوابیدم و در این حالت هم کیرم را ساک زد سپس شروع به گاییدنش کردم و در چندین پزیشن اصلی و فرعی حسابی گاییدمش میخواستم فرغونی بکنمش ولی مخالفت کرد. رفتم پایین تخت ایستادم و او هم امد پایین تخت که داگی ایستاده را انجام دهیم . اناتومی کسش خیلی خوب بود و در هر پوزیشنی به راحتی دخول صورت میگرفت. وقتی داگی هردو ایستاده میکردمش گفت بیا برویم جلوی اینه! رفتیم جلوی اینه و او کفش هایش را پوشید که قدش بلند تر شود و داگی هر دو ایستاده راحتتر انجام شود ، بدون کمک گرفتن از تخت در حالی که ایستاده بود خم شد و من هم ایستاده کردمش و بعد برگشتیم روی تخت و درب بهشتی هم کردمش، بعد خودش دراز کشید و گفت بیا قاشقی بکن، من هم قاشقی کردمش و دیگر ابم داشت می امد و توی کاندم خالی کردم. 
گفت برم دوش بگیرم ، رفت دوش گرفت و برگشت کنارم دراز کشید و صحبت میکردیم و با بدنش ور میرفتم ، کمی کس شعر گفتیم. گفت تو خیلی قوی هستی و میتوانی طولانی مدت بکنی! چون 20 دقیقه ای سکسمان طول کشیده بود و ظاهرا او تحت تاثیر قرار گرفته بود، بعد از حدود 15 دقیقه دوباره شروع به خوردن سینه ها و گردنش کردم چون میخواستم یکبار دیگر بکنمش. در حالت میسیونری کردمش و کمی هم داگی کردمش و ابم امد. 

Comments