سکسی دیگر با "پم"

قبلا خاطره اولین سکسم با "پم" دختر کانادایی را برای شما شرح داده بودم . اکنون خاطره یکی دیگر از سکس هایم با پم را برای شما واگو میکنم.  اینبار که "پم" را برای سکس ملاقات کردم یک کلاه گیس مشکی کوتاه گذاشته بود  لخت شد ولی کفش های پاشته بلند مشکی که به پا داشت را در نیاورد و با کفش رفت رو تخت مثل دفعات قبل عادتش این بود که با کفش سکس کند. رفتم رویش و شروع به عشق بازی کردیم. سینه های توپی خیلی خوبی داشت که بطور حتم عملی هستند. اندام خوبی هم داشت. سینه هایش را حسابی خوردم و کلی ازش لب گرفتم و بدنش را لیسیدم برشگرداندم و لپ های کونش را لیسیدم و کیرم را لای چاک کونش گذاردم و چاک مالی کردمش، کسش بوی خوبی میداد و کمی لیسیدمش.

بعد شروع به ساک زدن کیرم کرد ولی با دستش نصف کیرم را گرفته بود و فقط کیرم را تا نصف تو دهنش میکرد . گفتم تخم ها و زیر تخم هایم را هم بخور و او هم خورد بعد گفتم سوراخ کونم را میلیسی گفت باشه! و جای تعجب بود چون دفعه های پیش گفت این کار را نمیکنم ولی اینبار قبول کرد من هم لنگ ها یم را دادم هوا و او شروع کرد به زبون زدن و لیسیدن سوراخ کونم حدود دو ماه بود که کون را شیو نکرده بودم و حسابی پر مو و پشمالو بود ولی او با همان حال شروع به لیسیدن کرد یک بار هم حالت عق بهش دست داد گفتم چه شد گفت هیچ مو رفت تو دهنم حسابی لیسید و زبونش را میکرد تو سوراخم البته قبلش دوش گرفته بودم و سوراخ کونم را خوب شسته بودم.

بعد خوابوندمش به پشن و رفتم روی صورتش برای فیس فاکینگ. اینبار هم با دستش کیرم را نگه میداشت که تا ته توی حلقش نکنم . خوب فیس فاکینگش کردم و سپس تخم هایم را کردم تو دهنش و لیسید و بعد هم سوراخ کونم را گذاشتم روی دهنش و حسابی لیسید بعد به حالت داگی قرار گرفتم و گفتم سوراخ کونم را بلیس. لپ های کونم را با دست باز میکردم که زبانش بهتر به سوراخ کونم دسترسی داشته باشد خودش هم با دستانش لپ های کون را باز میکرد که بهتر بتواند سوراخ کون را بلیسد بهش گفتم زبان بزن و از بالا تا پایین لیس بزن و او هم اطاعت میکرد.

بعد که خوب سوراخ کونم را لیسید گاییدنش را شروع کردم.کمی به کسش لوبریکنت زد و من شروع به گاییدنش کردم ابتدا مسیونری و صندلی تا شو و در این پوزیشن حسابی بطور گوشکوبی میگاییدمش حالت داگی و داگی ایستاده هم کردمش. میخواستم کلاه گیسش را در بیارم ولی قبول در حالت کاگرل به خودم چسباندمش و کم کم دو انگشتم را تا یک بند تو سوراخ کونش کردم ظاهرا از این کار لذت میبرد. گفتم خوبه گفت اره بعد هم همان انگشت ها را کردم تو دهنش که مکید و اعتراضی نکرد در حالت مسیونری و داگی  انگشتم را مالیدم تو سوراخ کونم و کردم تو دهنش و حسابی مک زد  . وقتی هم که از کاگرل میخاستیم بریم داگی باز گفتم سوراخ کونمو بلیس و باز به پشت خوابیدم و لنگ ها را دادم هوا و حسابی سوراخ کونم را لیسید و زبان زد لیسید

درحالت های مختلف کردمش .در تمام این مدت که میکردمش کفش هایش را در نیاورده بود . بعد بردمش به حالت مسیونری و کفشهایش را دراوردم و کمی در مسیونری کردمش بعد که ابم داشت میومد کشیدم بیرون و روی سینه هایش خالی کردم بلند شد و با دستمال کاغذ خودش را تمیز کرد یک چند دقیقه ای کنار هم دراز کشیدیم . کمی در بغلم قرار گرفت و نوازشش کردم و او هم به سینه ام دست میکشید

Comments