سکس با آلیس دختر ترک-انگلیسی


 آلیس صورت جوانی داشت، پرسیدم چند سالته گفت 34 ولی خیلی جوون تر میزد چشمانش ابی بود و خوش برخورد هیکل زیاد خوبی نداشت ران های نسبتا گنده و کمی شکم داشت. گفت من در واقع مال ترکیه هستم پدرم ترک و مادرم انگلیسی! بهش گفتم خیلی جوون تر میزنی حتی 24 سال. اتاق آلیس اتاق بزرگی بود که حتی وان جکوزی تایپ هم داشت. شورت و کرستش رو در اورد و روی تخت دراز کشید من هم رویش افتادم و شروع کردم به لب گرفتن و خوردن سینه هایش و عشق بازی. سینه های کوچکی داشن حدودا سی کاپ. 

خوب حال میداد، بدنش را بوسیدم تا رسیدم به کسش کسش رو خوب تراشیده بود و مدلش جمع و جور و جنرال بود ولی بوی خوبی نمیداد برای همین نلسیدمش فقط چند بوس از بالاش کردم تو عشق بازی و لب دادن حسابی حال میداد. برش گردوندم و بدنش و کونش رو خوردم کون قلنبه خوبی داشت و لپ های کونش برجسته بود کیرم رو لای چاک کونش گداشتم کیرم حسابی میرفت لای چاک کونش قرار میگرفت و لپ های کونش جمع میشد دور کیرم خودش هم شروع کرد به تند تند عقب و جلو کردن کونش و یک چاک مالی مفصل انجام شد کیرم کاملا بین لپ های کونش مخفی شده بود انقدر که لپ های کونش گنده بود خودش هم هی کونش رو عقب جلو و بالا پایین میکرد گفتم کونت قشنگه. 

به پشت خوابیدم گفتم ساک بزن اونم شروع کردن بدون کاندم خوردن کیرم حسابی تا ته تو حلقش فرو میکرد منم سرش رو ناز میکردم حسابی کیرم رو خیس کرد گفتم حالا تخم هامو بخور ، تخم هامم لیس زد و مک زد و حسابی کرد تو دهنش گفتم حالا زیر تخم ها ، یکم من و من کرد و بعد شروع کرد به لیسیدن ، بحث سوراخ کون لیسی رو پیش کشیدم گفتم سوراخ کونمو میلیسی لبخندی زد و من و من کرد گفتم لطفا یکمی! محکم با دست زد در کونم و با زبون شروع به لیسیدن سوراخ کونم کرد منم پاهامو حسابی بالا بردم و اون هم حسابی زبون میزد گفتم زبونتو بکن تو سوراخم و اون هم کرد حسابی سوراخ کونم رو لیس زد. چند هفته ای از اخرین باری که سوراخ کونم رو تراشیده بودم میگذشت و کلی مو در اورده بود و فقط هم با آب خالی شسته بودمش ولی حسابی لیسش زد 

بعد گفتم حالا رو تخت دراز بکش منم روفتم رو سورتش و کیرم رو کردم تو دهنش و شروع کردم فیس فاکینگ بعد هم تخمام و زیر تخمام رو گذاشتم رو دهنش که لیسید همون موقع هم با انگشت شصتش سوراخ کونم رو میمالید بعد تو همون حالبت سوراخ کونمو گذاشتم رو دهنش و گفتم بلیس اونم لیسید و اعتراضی نکرد حسابی سوراخ کونم رو گذاشتم تو دهنش و لیس زد بعد کاندوم رو کشیدیم رو کیرم و شروع کردم میسیونری کردمش خودش هم دستاش رو انداخت پشت کونم و تند تند کمرم رو میکوبید به کسش بعد برشگردوندم پشت پاش یک کبودی بزرگ بود گفت این کبودی رو میبینی تو بازی تیر اندازی با توپ دوستم زده به پام خیلی درد داشت! RE و JKY  کردمش TMA  هم کردمش بعد رفتیم رو داگی و تی اسپون بعد هم رفتم پایین تخت ایستادم و داگی ایستاده کردمش

بعد گفتم حالا تو بیا روم و کاگرل رفت لوتوس و فیوژن هم رفت خیلی محکم کسش رو رو کیرم میکوبید بهش گفتم تو دهنت ابمو بریزم با خنده گفت نه گفتم صورتت چی گفت نه گفتم سینه هات قبول کرد برش گردوندم و شروع کردم تلنبه زدن بعد کشیدم بیرون و شروع کردم هند جاب با دستش با زیر تخمام بازی کرد یکم هند جاب کردم ابم اومد و روی شکمش نزدیک کسش خالی کردم. رفت تو وان خودشو شست

شروع کرد کلی درد دل که یک مغازه داشته با دوس پسرش و وقتی یک مدت رفته مسافرت و برگشته دوس پسره همه چی رو فروخته بوده و رفته و اینکه یک دختر 17 ساله داره که امسال از دبیرستان فارغ التحصیل شده و این دختره از اون دوس پسر کلاه بردارش نیست و از یه مرد دیگه س! ...خلاصه کل زندگیشو ریخت بیرون اخر هم موقع خدافضی لب داد و حسابی بغل گرفت و فشار داد. این اخرین بار بود که با الیس سکس داشتم و بعد از اون دیگه فرصت نشد ببینمش.

Comments

  1. Anonymous08 June

    And all of the sudden you woke up from the dream!

    ReplyDelete
    Replies
    1. خفه شو بابا من تو کشوری زندگی میکنم که با 50 دلار میشه کس کرد کسی احتیاجی به خیال پردازی نداره . خواب و خیال مال امثال تو ندید بدیده که معلوم نیست از کدوم بیغوله ای

      Delete

Post a Comment