سکس با "کی" دختر تایلندی



کی (KAY) برنده کسکار 2016 است که هنوز داستانش را برایتان تعریف نکرده بودم که اینک به عرض شما میرسانم 
"کی" دختری از تایلند بود که فقط یکبار کردمش و دیگر فرصت ملاقات دوباره با او حاصل نگشت.  "کی" دختری خوش برخورد و خوش هیکل بود گفت 28 سالشه ماتیک قرمزی زده بود لب کوچیک و دندون های سفید مرتبی داشت با قد بلند و موهای بلند مشکی شورت و کورست سیاه پوشیده بود، رو تخت خوابیدم اومد پیشم دراز کشید افتادم روش و عشق بازی رو شروع کردیم حسابی لب میداد حسابی ازش لب گرفتم خوب هم حال میداد و اخو اوخ میکرد بعد تنش رو خوردم و کورستش رو کشیدم پایین  سینه هاش بین سی و دی بود سایزش خوب بود حسابی سینه هاشو خوردم و صورتم رو بهشون مالوندم همه بدنش رو بوسیدم و رفتم پایین تا رسیدم به کسش شرتش رو در اوردم کس قشنگی داشت نیمه خطی و تراشیده که یکمی بالاش مو داشت خیلی کم.

شروع به لیسیدن کسش کردم و حسابی کسش رو خوردم اون هم خوب اخ و اوخ میکرد برش گردوندم کون و بدن خیلی سفتی داشت لپ های کونش سفت بهم چسبیده بود پشتش رو حسابی خوردم و لپ های کونش رو لیسیدم و پشت رون هاشو لیسیدم و بویسدم بعد کیرم رو لای لپ های کونش گذاشتم و چاک مالی کردم روش در همین حالت خوابیدم و ازش لب میگرفتم لپ های کونش رو باز کردم که سوراخ کونش رو ببینم سوراخ کونش یه زائده خروسکی گنده داشت بعد برش گردوندم و باز لب گرفتم و سینه هاشو خوردم و باز کسش رو لیسیدم بعد شروع به ساک زدن کیرم کرد خیلی خوب ساک میزد همه کیرم رو تا دسته تو حلقش میکرد کیرم رو حسابی خیس خیس کرده بود منم به پیشت خوابیدم و فیس فاکینگش کردم سرش رو میگرفتم و کیرم رو تا اخر تو حلقش میکردم بعد تخم ها و زیر تخم هارو خورد تخم ها رو حسابی میخورد ولی زیاد مایل به خوردن زیر تخم ها نبود. 

بعد به پشت خوابوندمش و خودم رفتم رو صورتش و کیرم رو کردم تو دهنش و تلنبه زدم حسابی تا ته میکردم تو دهنش خلاصه فیس فاکینگ مفصلی کردم بعد تو دستش تف کرد و به کسش مالید و منم کاندم کشیدم سرش و کردم تو کسش و شروع به تلنبه زدن کردم خوب اخ و اوخ میکرد منم لب میگرفتم و سینه هاشو میخوردم بعد  حسابی میسیونری کردمش موقع کردنش لذت میبرد و میگفت فاک می. رفتم رو داگی انگشتم رو تو دهنش کردم دیدم اعتراضی نکرد ولی مک نمیزد و زبون نمیزد منم تو همون پوزیشن داگی انگشتم رو مالیدم تو سوراخ کونم و کردم تودهنش اول مک نمیزد ولی بعد از چند بار که انگشتم رو کردم تو دهنش شروع کرد زبون زدن و مک زدن منم چند بار زدم انگشتم رو تو سوراخ کونم و کردم تو دهنش.

بعد به شکم خوابید و منم روش خوابیدم تلنبه زدم بعد رفتم پایین تخت ایستادم اونم رو تخت رو زانو و سگی ایستاده کردمش ، بعد هم کاگرل تو پوزیشن کاگرل سوراخ کونش رو میمالیدم که گفت نکن کلا زیاد دوست نداشت سوراخ کونشرو دست بزنم. گفتم میتونم بریزم رو سینه هات گفت sure!  منم بردمش رو میسیونری و تلنبه زدم ابم که داشت میومد کشیدم بیرون و کاندومو دراوردمو هندجاب کردم اونم دستاشو جلو کیرم گفته بود که ابم نپاشه تو سورتش ابم اومدو خالی کردم رو شکمش. بادستمال کاغذی خودمونو پاک کردیم و پرید زیر دوش.

Comments