سکس با تارا

تارا قد بلندی داشت و موهای دارک بلاند که تا نزدیکی های کمرش میامد خیلی لاغر بود و دندون های بزرگی داشت با صورت کوچک قیافه اش بد نبود خوش مشرب بود و لبخند میزد گفت 22 ساله است.  لخت شد و روی تخت نشست البته شورتش رو در نیاورد. گفت دستیار دندان پزشک است و 22 ساله البته درس دندان پزشکی نخوانده و تجربی یادگرفته بعد دوش روی تخت رفتم و شروع به لب گرفتن و عشق باز ی کردیم خیلی خوب لب میداد سینه های خوبی داشت سایز سی به بالا بین سی و دی، سینه ها و بدنش را حسابی خوردم او هم حسابی حال میداد گفتم سینه های قشنگی داری و خوشش امد. نافش پیرسینگ داشت و چیزی مثل گوشواره به ان وصل بود. 

شورتش را دراوردم کس خیلی جمع و جور خوبی داشت و حسابی شیو شده. کسش را حسابی لیسیدم و او هم حسابی حال کرد برش گردادنم و لپ های کونش را بوسیدم بعد کیرم رو لای چاک کونش گذاشتم و لا کونی زدم و در همین حال رویش خابیدم و لب گرفتم اعتراضی نمیکرد کون لاغری داشت و کیرم خیلی خوب لای چاک کونش جا نمیرفت برش گرداندم و باز کسش را لیسیدم زیر بغلش را هم لیسیدم ، مام زیر بغل زده بود و دهنم تلخ شد بعد به پشت خوابیدم و  و گفتم ساک بزن ، کیرم رو شروع به ساک زدن کرد تند تند ساک میزد و دوسوم کیرم رو تو دهنش میکرد گفتم تخم ها و زیر تخم ها رو بلیس ولی تمایلی نداشت دو تا لیس تند زد به تخم ها و برگشت سر خوردن کیر بهش گفتم بیشتر بلیس باز دو تا لیسی زد و  ادامه نداد من هم دیگر اصراری نکردم 

به پشت خابوندمش و کیر را روی کسش گذاشتم که بکنم تو ولی راحت تو نمیرفت و تنگ بود گفت لوبریکنت بزن لوبریکنت رو از کنار تخت برداشم و به کسش مالیدم و به کیر خودم و کیرم را تو کردم، کسش تنگ و کوچیک بود گفتم کست تنگ است شروع به کردنش کردم پوزیشن های زیادی رو ترای کردیم و او هم پایه بود و اعتراضی نمیکرد میخاستم انگشتم را تو دهنش کنم که بلیسه ولی دهنشو باز نکرد بعد از سه پوزیشن اصلی 180 و قایقی و تی اسپون و الاکلنگی و لوتوس رفتم پایین تخت ایستادم و او هم روی تخت داگی قرار گرفت و من ایستاده کردمش بعد هم به پشت خواباندمش روی تخت و ایستاده کردمش بعد هم کاگرل خیلی با سرعت کاگرل رفت و کسش را میمالید و ازش خاستم کاگرل معکوس (ردئو) برود که رفت. 

باز رفتم پایین تخت ایستادم و و او روی تخت به پشت و کردمش سرعت کردن رو زیاد کردیم  دیگه حسابی عرق کرده بودم و اون هم زیر بغلش عرق کرده بود تند تند شروع به مالیدن کسش کرد و اخ و اوخش زیاد شد منم سرعت رو زیاد کردم بعد رفتم روتخت به حالت عمود حالت نرمال روی تخت قرار گرفته بودیم در کنارمون روی دیوار هم اینه متوسطی نصب بود که خودمان را تویش میدیدم.با سرعت میکردمش گفتم بریزم روت گفت نه ! منم گفتم خب تو کاندوم خالی میکنم بعد من همینطور تند تند تلمبه میزدم اون هم کسش رو میمالید روش خوابیدم لب میگرفتم و تلنبه میزدم اون هم همینطور تند کسش رو میمالید که ابم یک عالمه .حسابی عرق کرده بودم اونم گرمش شده بود با دست خودش و باد زد و گفت اول من میرم دوش سریع پرید رفت زیر دوش. گفتم لذت بردی گفت اره سکس خوبی بود والبته هات!

Comments