سکس با سلنا ی هنگ کنگی



سلنا خیلی جوان به نظر نمی امد ولی قیافه خوبی داشت و خوش برخورد بود گفت 29 ساله است البته جوان تر میزد ارایش غلیظی هم کرده بود، گفت میروم یک دوش سریع بگیرمبگیرم، گفتم سریعتر، دوش سریعی گرفت و برگرشت بدن خوبی داشت و تو پر سایز سینه هاش  حدود "دی" بود و شکل قشنگی داشت. شروع کردیم به لب و عشق بازی. بدنشو لیس زدم خوب هم حال میداد. کیرمو گذاشتم لای کونش و چاک مالیش کردم. بدون کاندم شروع زد ساک زدن منم پشم پیلی های پایین را حدود 5 ماه بود نزدم و کیرم کلی پشمالو بود. خوب کیرمو میکرد تو دهنش منم سرشو گرفتم و mouth fucking میکردمش بیش از دو سوم کیرو میکرد تو دهنش. تخم ها و زیر تخم ها رو خوب میلیسید دوتا تخمامو گرفت دستش و کرد تو دهنش پاهامو بردم بالا و گفتم زیر تخمامو بلیس خوب  لیسید با اینکه کلی پشم و پیل داشت. پشم های بالای کسش رو نزده بودو پشمالو بود. شروع به کردنش کردم خوب هم حال میداد. پوزیشن های مختلف کردم داگی ایستاده و کاگرل و قاشقی . وقتی داشتم داگی میکردمش خواستم انگشتمو بکنم دهنش ولی نزاشت. وقتی ابم داشت میامد گفتم که بریزم روت گفت نه و تو حالت میسیونری ابمو خالی کردم تو کاندم.

Comments

Post a Comment