ماجراهای سکس با الین - قسمت سوم



سومین بار که الین را کردم مست بودم، ابجو ویسکی با هم مخلوط خورده بودم و مست پاتیل بودم . طبق معمول الین خیلی هات بود و مثل قبل سریع لخت شد و پرید رو تخت. افتادم روش و لب گرفتم و عشق بازی مفصلی کردیم. واقعا بدن خوبی دارد قد بلند ، اندام خوب و سفید، تنها اشکالش سینه های کوچکش است. اینبار کسش را لیسیدم. کسش دوتا پیرسینگ  داشت. موقع لیس زدن کسش خیلی اخ و اوخ کرد. بعد شروع کرد به ساک زدن. خوب ساک میزد. تخم و زیر تخم رو ماهها بود نزده بودم و حسابی پشمالو بود ولی بااین هال هیچ ابایی از لیسیدن انها نداشت و حسابی تخم و زیر تخم پشمالو را لیسید و تخم ها را در دهانش میکردو میمکید.

مثل دفعه پیش دو سه تا انگشتم را کردم تو دهنش و او مک زد. کاری که اینبار کردم این بود که سوراخ کونش رو میمالیدم بعد انگشتانم را میکردم تو دهتنش و او اعتراضی نمی کرد و مک میزد. این عمل taste your ass (TYM) نام دارد که خود من مبدع ان هستم و این اسم را روی ان گذاردم. دو سه بار تا نصف بند انگشت انگشتم رو تو کونش کردم که اعتراض کرد و گفت انگشت تو کنم نکن گفتم باشد پس فقط میمالم گفت مالیدن عیبی ندارد. در پوزیشن های مختلف کردمش تو مسیونری کف پاهایش و انگشتاش رو لیسیدم.

کار جدید دیگری که ابداع کردم این بود که در پوزیشن هایی که حواسش نبود مثلا داگی که پشتش به من بود با انگشت سوراخ کونم رو میمالیدم و بعد میکردم تو دهنش و او هم با ولع مک میزد . این عمل Taste my ass (TMA)  نام دارد که باز خودم اختراع کرده ام.  اینبار هم نگزاشت ابم را رویش بریزم بنابراین تو پوزیشن مسیونری اب رو خالی کردم در کاندوم.   در بغلم قرار گرفت و چند دقیقه ای نوازشش میکردم و همدیگر را بوس میکردی.

Comments