ماجراهاى سكس با الين - سكس دوم


ماجرای سکس اول با الین را برای شما گفتم و اما سکس دوم من با الین:
بار دوم که الین را دیدم لباس دختر مدرسه ای های ژاپنی را پوشیده بود مرا که دید به سبک ژاپنی ها تعظیم کرد. دامن کوتاه و کفش های مشکی پاشنه بلند با پیرهن سفید کوتاهی که قسمت شکمش کاملا لخت بود با دیدنش کیرم بلند شد ، فورا لخت شد و رفت رو تخت باز مثل دفعه قبل شروع به وراجی کرد از اسمان و ریسمان و لباس خریدن ها و مسافرت هایش، 
افتادم رویش و مشغول عشق بازی شدیم ، واقعا بدن خوبی دارد لاغز اندام ، گرچه سینه هایش کوچک است. خیلی خوب حال میداد و لب میداد و حسابی حشری بود. خوب سینه هایش را خوردم، نافش و کسش و هردو سینه هایش پیرسینگ داشت، کسش را هم لیسیدم و او هم مدام اخ و اوخ میکرد. برش گرداندم و لپ های کونش را لیسیدم و بین دو رانش را زبان زدم  همینطور که به شکم خوابیده بود و من بدنش را میلیسیدم سرش را برمیگرداند که از من لب بگیرد. انگشتانم را در دهنش میکردم و او با ولع میلیسید. 
به پشت خوابیدم و او شروع به ساک زدن کرد من هم سرش را نوازش میکردم.  چندین ماه بود پشم های تخم ها و زیر تخم ها را نزده بودم و پشمالو شده بود ولی با این حال حسابی تخم ها و زیر تخم های پشمالویم را لیسید و زبان زد ، همینطور که تخم هایم را میلیسید با کیرم هم ور میرفت.  با روش میسیونری شروع به گاییدنش کردم حسابی حال میکرد خوب لب میداد و با دست هم کسش را میمالید. بعد رفتیم پوزیشن های داگی و سایر پوزیشن های دیگر هم کردمش . در پوزیشن میسیونری کف پاهایش را لیسیدم و انگشتان پایش را مکیدم. 
در پوزیشن داگی با انگشت شصت و وسط ، سوراخ کونش را میمالیدم، در پوزیشن کاگرل هم نصف بند انگشت را توی کونش کردم ، اعتراضی نکرد و حال هم میکرد، بعد چند دقیقه همان انگشت ها را توی دهنش کردم که با ولع شروع به مکیدن کرد.  اینبار نگذاشت ابم را روی بدنش بریزم ، گفت بیا با هم ارضا شویم، در حالت میسیونری تند تند عقب و جلو کردم و او هم کسش را میمالید و ابم را توی کاندم خالی کردم. یک بطری اب برایم اورد تا رفع تشنگی کنم، لخت بغلم هم دراز کشیدیم و هم را بوس و نوازش کردیم.

Comments