سکس با رایلی – زن شوهر دار



رایلی موهایی بلاند تیره رنگی داشت که تا روی شانه هایش میامد ، خوش هیکل بود، قیافه اش خوب و جوان بود، اول رفتارش زیاد گرم نبود البته کم کم یخش باز شد و شروع به صحبت کرد گفت 22 ساله و معلم است... لخت که شد دیدم واقعا بدن خوبی دارد ، سفید و خوش فرم، لاغر بود و قد بلند با یک پیرسینگ روی نافش، سینه های خوبی داشت سینه های بزرگی نبود چیزی بین سی کاپ و دی کاپ ولی تپلی بود و خوب توی دست جا میشد 

شروع کردم بوسیدنش و خوردن سینه هایش ، عشق بازی کردیم، خوب حال میداد و اخ و اوخ میکرد ،دهنش بوی علف میداد فکر کنم کمی ماری جوانا کشیده بود. برش گرداندم و کیرم را لای چاک کونش مالیدم... میخواستم کسش رو بلیسم ولی ممانعت کرد. شروع به کردنش کردم ، خوب حال میداد، در پوزیشن های مختلف کردمش، پرسید چه پوزیشنی بیشتر دوست داری... گفتم بریزم رو سینه هایت؟ گفت نه ولی قبول کرد بریزم روی شکمش. 

کیرم را کشیدم بیرون و پاشیدم رو بدنش، بندش رو میاورد بالا که بچسبد به کیرم. وقتی ابم میریخت رویش نفس نفس میزد. بغل دستم دراز کشید گفت سکس خوبی بود و های فایو کرد. وراجی زیاد کرد ، خیلی میخندید و شوخی میکرد . دیگر نتوانستم ملاقاتش کنم ، آمارش را دراوردم و فهمیدم چند سالیست ازدواج کرده و شوهرش از ان هیکلی هاست که ورزش حرفه ای میکند! و درواقع حدود 26 ساله است حتی یکبار هم در یک فروشگاه بعد مدت ها با شوهرش دیدمش نگاه سریعی بهم کردیم و رد شدیم احتمالا به نظرش اشنا امدم.

Comments