سکس با "پم"



"پم" دختر کانادایی یک لباس عروسکی چین واچین صورتی پوشیده بود هیکل خوبی و سینه های بزرگی داشت. نشئه بود! نمیدانم مواد زده بود یا چی ولی زیاد توی این دنیا نبود! گفت 28 ساله است لباسش رو دراورد کفش های پاشنه بلندی پایش بود که درنیاورد. خابوندمش رو تخت و شروع کردیم عشق بازی . لبهای ناز کوچیکی داشت موهایش لخت و قرمز رنگ و تا روی شونه هایش می امد . شروع کردم لب گرفتن و خوردن سینه هاش. سینه هاش توپی بود سایز دی ومعلوم بود عملی است، ولی خوش فرم بود. سینه هاش رو که خوردم شروع کرد کمی اخ و اوخ کردن. کسش شیو کرده بود، کفشاشو از پاش دراوردم انداختم پایین تخت و کمی پاهاشو لیسیدم . برشگردوندم و کونش رو گاز گرفتم پشتش و بدنشو لیسیدم انگشتم را میکردم تو دهنش و خوب میمکید تا سه انگشت و تا دو بند انگشت کردم تو دهنش و خوب میمیکید نازش کردم و گفتم لبهایت خوشگل است!

کاندوم رو کشیدم سر کیرم و روی تخت رو زانو ایستادم و او در حالت 4 دست و پا شروع کرد ساک زدن . کیرم را زیاد تو حلقش نمیکرد و دستش رو گرفته بود رو گردن کیر که تا نصف بیشتر تو دهنش نرود ، بعد خوابیدم روی تخت گفتم تخم هایم را بلیس تخم هایم را لیس زد گفتم حالا زیر تخم هایم را بلیس گفت نه کمی ناز کرد و مقاومت کرد کمی زبون زد گفتم سوراخ کونم را زبون میزنی گفت نه (گرچه دفعه های بعد که سکس داشتیم این کار را هم کرد) . شروع کردم میسیونری کردنش. در پوزیشن های مختلف خوب گائیدمش گرچه نشئه بود ولی اخ و اوخ هم میکرد. در پوزیشن کاگرل شروع کردم سوراخ کونش را مالیدن تا دو بند انگشت کم کم کردم تو کونش اعتراضی نمیکرد گفتم خوبه؟ گفت اره! انگشت دوم رو هم فرو بردم و عقب و جلو میکردم کونش حسابی گشاد بود و دو انگشت تا دو بند انگشت رفت تو کونش.


خوابندمش به پشت و شروع کردم میسیونری کردن ، بعد از مدتی همون دو انگشتی که تو کونش کرده بودم را کردم تو دهنش و با ولع شروع کرد به مکیدن حالا فهمید یا نفهمید همان انگشتهاست نمیدانم! گفتم ابمو بریزم رو سینه هات گفت اوکی ولی قبول نکرد تو صورتش بریزم کشیدم بیرون و شروع کردم هند جاب  ابم پاشید و تا روی سینه هاش جهید و بقیه ش هم رو شکمش ریخت سریع پاشد پرید زیر دوش.

Comments

Post a Comment