ماجراهای سکس با الین- سکس اول



مدتی است که با دو دختر رابطه دارم که داستانهای سکس با انها را بتدریج برای شما میگویم. این داستان اولین سکس من با الین است.

اولین بار که الین را دیدم موهایش را قرمز کرده بود و تا روی شانه هایش میامد بدن بسیار خوب مادل مانندی داشت و میگفت اواسط بیست سالگیش است و اصلیتش اسکاتلندی است... تا من دوش گرفتم لخت شد و رفت روی تخت بدن خوبی داشت و بسیار سفید ولی سینه هایش کوچک بود و سی کاپ و پیرسینگ داشت بدنش هم خال کوبی داشت گفت اواسط بیست سالگیش است، بهش هم می امد همین حدود باشد، موقع عشق بازی خیلی با احساس بود و صدا در می اورد و حال میداد ...همه بدنش را خوردم زیر بغلش را هم لیسیدم که قلقلکش امد ولی مام زیر بغلش توی دهانم رفت خودش هم صورت و گردنم را میبوسید و با انگشتانش روی بدنم خراش میکشید که قلقلکم می امد همه بدنش را خوردم و لیسیدیم مدل کسش از انها بود که کلی ضمائم بیرون دارد دهنم را سمت کسش بردم و یک لیس زدم ولی ادامه ندادم با اینکه پایه بود کسش را بلیسم. برش گردادنم و لپ های کونش را لیسیدم ... کیرم را هم لای کونش گذاشتم و چاک مالی کردم، بدن خوبی داشت، لپ های کونش هم از هم باز بود و سوراخ کون را میشد بخوبی دید.به پشت خوابیدم و امد و با کاندم  ساک زد خوب ساک میزد و بیشتر کیر را توی حلقش میکرد دو سه بار دستم را گذاشتم روی سرش که زد روی دست و دستم را انداخت گفت دوست ندارم کسی سرم را فشار دهد! گفتم میخواهم نوازشش کنم گفت پس عیبی ندارد گفتم تخم ها و زیر تخم ها را هم بخور ، خوب تراشیده بودمشان، او هم خوب لیسید و خورد ولی گفت ریمینگ نمیکند (گرچه بعد ها این کار را کرد) بعد به پشت خواباندمش و میسیونری حسابی کردمش و قایقی هم همینطور بعد هم داگی گفت داگی پوزیشن مورد علاقه اش است بول داگی هم کردمش و حتی الا کلنگی. تو پزیشن درب عقبی رویش دراز کشیدم و صورت و گردنش را بوسیدم و لیسیدم بعد انگشتم رو تو دهنش فرو کردم دیدم با ولع میلیسد بعد دو انگشت و تا 4 انگشت توی دهنش فرو بردم که با ولع میلیسید، انگشتانم که حسابی تفی شده بود رو به رو تختی مالیدم ،گفتم کون میدهی گفت نه یکبار امتحان کردم و دل درد گرفتم و دیگر امتحان نمیکنم! حسابی ابش امده بود طوری که کیرم خیس شده بود گفتم حسابی خیس شدی گفت اره! باز برگرداندمش به مسیونری و کلی تلنبه زدم گفتم میشه رو سینه هات بریزم گفت اره کشیدم بیرون و کاندم را دراوردم  او هم رفت زیر کیرم و تخم هایم را میلیسید و من هد جاب میکردم گفت لوبریکنت استفاده کن ، لوبریکنت زدم که سریعتر ابم بیاید تا ابم امد و ریختم روی سینه هاش، وقتی خودمان را تمیز کردیم  با انگشتانش روی بدنم دست کشید که قلقلکم امد و او هم بیخیال شد و بغلم دراز کشید و سرش را روی با زویم گذاشت و شروع به حرف زدن کرد خیلی هم وراج بود و هی از همه چی صحبت میکرد از خاطراتش تا برنامه های تلوزیون ....

Comments