سکس با لوسی هنگ کنگی

قيافه و اندامش خوب بود گفت مال هنگ كنگم ...زبان انگلیسی-فرانسوی ش هم داغان بود.... لباس هایش را دراورد و روی تخت دراز کشید لبخند میزد افتادم روش و شروع كردم به ليسيدنش سينه هاي قلنبه خوبي داشت كه قسمت قهوه ايش بزرگتر از حد معمول بود به نظر عملي ميومد قلنبه و سفت بود حسابي سينه هاشو خوردم اعتراضي نميكرد برش گردوندم و كونشم ليسيدم و كيرم رو لاي كونش گذاشتم و چاك مالي كردم كسش رو خوب تراشيد بود و خوش بو هم بود بعد از عشق بازي به پشت خوابيدم و گفتم ساك بزن بدون كاندوم  شروع به ساك زدن كرد كيرم را تا نصف بيشتر تو دهنش نميبرد و بهش گفتم بيشتر بكن تو گفت نميتونم سرش را گرفتم و فیس فاکینگش کردم، تخم ها و زير تخم ها رو حسابي خورد ...، ميترسيد ابم را تو دهنش خالي كنم گفتم نگران نباش هواسم هست و به اين زودي ها هم ابم نمياد ، اول زیر تخم ها را نمی لیسید ولی بعد که ازش خواستم راضی شد و لیسید. بعد با پوزيشن مسيونري شروع كردم و حسابي كردمش بعد هم داگي و خري و قايقي و كاگرل گفتم ميخوام رو بدنت خالي كنم لبخند زد و قبول كرد برگردوندمش رو پوزيشن مسيونري كردمش و بعد كاندوم رو كندم و شروع كردم هند جاب كه ابم رو بپاشم روش كلي دستمال كاغذي برداشت و نگهداشت جلو صورتش كه نپاشه رو صورتش گفتم نگران نباش سرش رو پايين  نگه ميدارم كه نپاشه رو صورتت يكم خيالش راحت تر شد و دستمال ها رو كنار گذاشت ...آبم امد و ریختم رو بدنش، شماره تلفنش را هم راحت داد تا برای قرار های بعدی...

Comments