سکس با جس دختر جوان تایلندی



جس صورت قشنگی داشت هیکلش هم خوب بود خوش برخورد بود و لبخند میزد گفت تایلندی است و 25 سال دارد انگلیسی خیلی کم بلد بود.  لخت شدیم و رفتیم روی تخت خوب لب میداد و اعتراضی نمیکرد همه جای بدنش را خوردم سینه هایی با سایز متوسط داشت، عشق بازی خوبی کردیم. رفت سر ساک زدن گفتم تخم هایم را هم بلیس ولی گفت نه گفتم کمی بلیس و یکی دو لیس زد ، بعد از اینکه همه بدنش را لیسیدم شروع به کردنش کردم. کسش پشم دار بود. موقع کردن ناله میکرد و حال میداد. در پوزیشن های مختلفی کردمش دیگر اواخر کار خسته شده بود ولی اعتراضی نمیکرد. در پوزیشن داگی گفتم کون میدی؟ متوجه نمیشد منظورم چیست کیرم را روی سوراخ کونش گذاشتم و یکم فشار دادم گفتم یعنی این! که مقاومت و مخالفت کرد. خودش در پوزیشن کاگرل بود که  شروع کرد به کاگرل اسیایی کردن و محکم شروع به بالا پایین رفتن کرد گفتم یواشتر گفت نه! ناله هایش زیادتر شد و انگار که ارضا شد، دوباره به پشت خواباندمش و شروع به کردنش کردم و ابم را تو کاندم خالی کردم. موقع خداحافظی هم ازش لب گرفتم. 

Comments