کردن کتی از کون



 رسيدم، منتظرم بود ....  با هم به اطاق رفتيم....بعد دوش صبر كردم تا به اطاق برگشت سريع همه لباسهايش را در اورد و رفت روي تخت شروع كرديم به لب گرفتن و عشق بازي حسابي ليسيدمش خودش هم به بدنم دست ميكشيد ... تند تند شروع به ساك زدن كرد ميخاستم مثل بار قبل سرش رو موقع ساك زدن فشار بدم كه كيرم بره تو حلقش كه گفت نه سرم رو فشار نده .... گفتم حالا يكم تخمامو بليس و يكمي ليسيد بعد خوابوندمش به پشت و مسيونري حسابي كردمش بعد گفتم برو پوزيشن داگي ، يكم كردمش حالا نوبت كردن تو كونش بود (قبلا سر کردنش از کون به توافق رسیده بودیم) يكم لوبريكنت زدم و گفت مراقب باش يواش و ملايم باشي سر كيرم را گذاشتم تو سوراخ كونش و يكم فشار دادم خيلي راحت تا ته رفت كونش گشاد بود و معلوم بود از بچه گي كون داده اول اروم شروع به تلنبه زدن كردم بعد كم كم سرعت رو بيشتر كردم اعتراضي نميكرد چون كيرم خيلي راحت تو كونش بالا پايين ميشد چند بار هم از كونش در اوردم كردم تو كسش بعد دوباره كردم تو كونش بعد بصورت بولداگي رو تخت شروع كردم كونش رو كردن كه پوزيشن سختي است  و بعد از مدتي عضله پام گرفت پس دوباره رفتم پوزيشن داگي گفتم يكم ديگه لوبريكنت بده...يكم لوبریکنت ماليد رو كير من و بقيشو ماليد رو سوراخ كونش منم با كيرم اول ماليدم رو كونش كه چرب بشه يه چند باري هم دوباره كس و كونش رو تو پوزيشن داكي كردم بعد گفتم رو شكم بخواب و كردم تو كونش تو اين حالن معمولا سخت ميره تو كون ولي كونش به هيچ پوزيشني نه نميگفت و راحت ميرفت توش هرچند وقتي ميكردم تو كونش ناله خفيفي ميكرد هم از كون هم كس تو اين پوزيشن كردمش بعد برشگردوندم رو پوزيشن ميسيونري كردم تو كسش بعد هم تو همون پوزيشن كردم تو كونش بعد چند دقيقه رفتيم رو پوزيشن قاشقي تو اون پوزيشن هم، هم از كس هم از كون كردمش خيلي راحت ميشد از كون به كس و برعكس كردش چون كونش گشاد بود بعد گفتم حالا تو بشين رو كيرم نشست و كاگرل رفت گفتم كونتو بزار گفت نه درد داره تو اين پوزيشن، بردمش رو پوزيشن قاشقي كردمش بعد ابمو هند جاب كردم خالي كردم تو كاندم ...گفت تا حالا از کون کرده بودی؟ گفتم اره ولی چند وقتی میگذره، گفت چون تنگه بهتره نه؟ گفتم آره! تو دلم گفتم اره جون خودت خیلی کونت تنگ بود! ....

Comments