سکس با سالی (2)؛



دوستان چندی قبل قسمت اول سکس با سالی برنده جایزه کسکار سال گذشته را برای شما واگو کردم. حال به قسمت دوم توجه مبزول دارید:



براي بار دوم که به دیدن سالی رفتم حسابي تحويل گرفت لباس سكسي پوشيده بود بغل كرد و هم ديگه را از لب بوسيديم رفتيم توي اتاق بغلش كردم و چند لب ازش گرفتم كيرم بلند شده بود وقتي لب ميگرفت دست ميزد به كيرم كه داشت بلند ميشد رفتم دوش گرفتم و سوراخ كونمم با صابون خوب شستم چون ميخواستم بدهم بليسدش. لخت شد و رفتيم روي تخت و شروع به عشق بازي كرديم بدن سفت خوبي داشت حسابي سينه هايش را خوردم و بدنش را ليسيدم برش گرداندم و کون سفتش را هم ليسيدم كيرم را لاي چاك كونش گذاشتم و ماليدم بعد يك عشق بازي مفصل به پشت خوابيدم و شروع به ساك زدن كيرم كرد بدون كاندم تخم ها و زير ش را حسابي ليسيد كيرم را حسابي توي حلقش ميكرد يك دستمال كاغذي هم دستش گرفته بود و هر چند وقتي دهانش را با ان پاك ميكرد ! سرش را محكم گرفتم و با سرعت كيرم را در دهانش بالا پايين كردم. گفتم حالا سوراخ كونم رو بليس پاهايم را بالا گرفتم و شروع يه ليسيدن سوراخ كونم كرد اينبار بهتر از دفعه پيش ليسيد حسابي زبانش را تو سوراخ ميكرد و ميليسيد بعد گفتم به پشت بخواب رفتم و مثل مستراح عربي نشستم روي دهنش گفتم كونم رو بليس! يكم نق و نوق كرد و گفت چیزی نميبينم و بايد ببينم تا بليسم! ولي بالاخره سوراخم را در همان حالت ليسيد. بعد كردم تو كسش ، يك چن دقيقه اي مسيونري كردمش گفتم ازت خوشم مياد بدنتو دوست دارم خيلي عاليه گفت منم اي لاو يو! بعد هم داگي و بعد رفتم پايين تخت و داگي ايستاده كردمش اخ و اوخ نميكرد و ساكت بود گفتم چرا چيزي نميگي حال نميكني ؟ شروع كرد كمي صدا دراوردن بعد گاو بازي معكوس رفت  قبول نكرد كه ابمو بريزم روش، گفتم خوب برگرد گاوبازي برو تا ابم بيادو همینطور هم شد و ابم را در کاندم توی کسش در حالت گاوبازی خالی کردم.

Comments

  1. کیر خسته29 October

    خدا قوت .

    چند تا خاطره هم از دوران داخل ایران برای تنوع بذارید استاد
    شاید به درد ما داخلی ها بخوره. کیرتان همیشه استوار باد

    از مریدان

    ReplyDelete

Post a Comment