سکس با نیتا



نیتا چهره قشنگی داشت گفت تایلندی است گفتم چند سالت است گفت حدس بزن گفتم 22 گفت درست است! احتمالا بیشتر بود ولی صورتش جوان بود و یه همان 20-22 میخورد. 
لخت شد و رویش افتادم هی میگفت یواش و نرم باش بدنم نرم و نازک است بوسیدمش گفت بوس نه! ولی من اهمیت نمیدادم و گاه وبی گاه لبی میگرفتم موقع عشق بازی بی حوصله بود بدن محکم و ترکه ای خوبی داشت با پوست تیره و سینه های کمی کوچکتر از متوسط بعد از عشق بازی با کاندوم ساک زد خوب ساک میزد و بیشتر کیرم را در دهانش میبرد تخم هایم را هم لیسید گفتم سوراخ کونم را چی؟ گفت نه! گفتم بهت انعام میدهم گفت 100 دلار برای این کار میگیرم! از پوزیشن میسیونری شروع کردم خوب پاهایش را بالا نمیداد که صندلی تا شو بکنم و مقاومت میکرد هی با دستش تخم ها را دست میزد و به زیر کیرم دست میزد که ابم زودتر بیاید  وسط کار هم وانمود کرد که دارد می اید و گفت تو هم بیا گفتم من به این زودی نمی ایم میتوانم روی سینه هایت ابم را خالی کنم؟ گفت باشه گفتم ولی حالا زود است برگرداندمش و سگی و سپس درب عقبی کردمش هی میخاست زودتر کار تمام شود بعد رویم نشست و با سرعت شروع به بالا پایین کرد هرچه گفتم بیا بچسب به من نمی امد و سریع بالا و پایین میرفت و میگفت زود بیا! سرم را بالا اوردم و سینه هایش را خوردم گفتم اینجور ابم نمی اید بخواب به پشت دیگر داشت شاکی میشد برگشتیم به میسیونری گفتم میریزم رو سینه هایت گفت نه! اصلا ! اون مال چند دقیقه پیش بود دیگر نه! هرچه کردم راضی نشد شاکی بود که چرا انقدر طولش دادم! ابم را در کاندم خالی کردم. گفت راستی چند سالت است گفتم حدس بزن!

Comments