سکس با کتی



میگفت 20 سال دارد بلاند بود با سایز 8 خوش برخورد و با لبخند یک لباس تنگ پوشیده بود  با شورت لاکونی سیاه . بعد از اینکه دوش گرفتم روی تخت نشسته بود بدنش را لمس کردم بدنش برنزه و کک و مگی بود با تاتو . شروع کردم به لب گرفتن موقع لب گرفتن گاز های خفیف میگرفت کرستش را باز کردم سینه هایش خیلی کوچیک بود سینه هایش را خوردم حسابی عشق بازی کردیم و لب گرفتیم هی موقع لب گرفتن گاز میگرفت و هرچی میگفتم نگیر فایده نداشت در عشق بازی passionate بود همه جایش را لیسیدم شرتش را دراوردم  کس تپلی داشت و خوب تراشیده بودش که بوسیدم زیر بغلش را هم لیسیدم خوشبختانه اسپری زیر بغل نزده بود و میشد لیسید گفتم از من خوشت میاد گفت اره. کیرم را با کاندم ساک زد تخم هایم را هم لیسید در پوزیشن های مختلف کردمش از مسیونری شروع کردیم و سگی و حتی قاشقی گفتم کون میدی گفت 200 دلار میگیرم گفتم خیلی گرونه گفت I get it a lot!  از سوراخ کونش معلوم بود که حسابی کونده است ازش درمورد لیسیدن سوراخ کونم پرسیدم که مخالفت کرد ابم را هم نگذاشت رویش بریزم و تو کاندم خالی کردم ازش شماره تلفن خواستم دو دل بود ولی داد گفت تا یک سال دیگر اینجاست و قبلا chef  بوده! گفتم میای خونه؟ گفت ماشین ندارم گفتم اگه بیام دنبالت چه؟ گفت قیمت همینه که اینجاست گفتم باشه! گفت سکس enthusiastic  ی بود! 

Comments