منولیزا ! Me and Lisa




این بار دومی بود که باهاش قرار گذاشتم ولی اینبار مجهز . دختر اورپایی  23 ساله با موی طلایی صاف و با قیافه ی ناز و کردنی
گرچه پایین اسانسور معطلم کرد ولی وقتی امد شورت تنگی پوشیده بود که از همان دم در راست کردم اعصابت رو موقع سکس خورد میکرد دستت را باز نمیزاشت که با ولع بتوانی همه جایش را بخوری هی ممانعت میکرد ظاهرا نگران سینه های عمل کرده ش بود خوبیش این بود که بدون کاندم ساک میزد و تخم هایم را هم خورد موافقت کرد که بکنم تو کونش ولی کونش خیلی تنگ بود و به سختی وارد میشد گفت مثل شیر میمونی ! منظورش ولع من برای خوردنش بود در آینه به سکس خود نگاه میکردیم پوزیشن دزد دریایی را دوست داشت و گفت چرا زودتر مرا اینجوری نکردی گفت از اینکه تخم هایت به کسم میخورد لذت میبرم! از اتاق خواب خسته شد و گفت برویم در اتاق پذیرایی و روی کاناپه به سکس ادامه دهیم انجا هم موافقت کرد بکنم تو کونش به سختی فرو رفت و نمیگذاشت عقب و جلو کنم و فقط میگفت همینطور ثابت نگه دار .چند تا موبایل داشت و همینطور موقع کون دادن با موبایل ها ور میرفت اگر ازش سوال میکردی زود عصبانی میشد و خودش میگفت که های تمپرست .خسته شده بود و خواهش کرد که زودتر تمام کنیم گرچه برای یک ساعت پول داده بودم ولی خودم هم حوصله ادامه نداشتم خواستم روی صورتش خالی کنم ولی گفت هانی ارایشم خراب میشود!  نشست روی تخت و من ایستاده آبم را روی سینه هایش خالی کردم  کمی هم روی تخت ریخت گفت از جمع کردن کاندوم ها بعد سکس خسته شده و دیگر نمیخواهد با کاندوم سکس کند! گفت دیگر فکر نمیکنم همدیگر را ببینیم چون درسش تمام 
 شده و باید به کشورش برگردد دوش گرفت و لخت تا دم در همراهیم کرد.


.



Comments