تنوع جنسی



در سالیان دور وقتی دوست دختری داشتم انچه که برای من مهم بود پولی بود که برای سکس خرج


  میکردم. در ان زمان باید برای دوست دخترت خرج میکردی و من حساب میکردم با این پولی که من در ماه برای دوست دخترم خرج میکنم اگر برای سکس با زنان سکس ورکر خرج کنم به مقدار قابل توجهی تعداد سکس کمتری دریافت خواهم کرد پس از پولی که برای دوست دخترم خرج میکردم راضی بودم چون سکس بیشتری دریافت میکردم. نکته ای که من از ان غافل بودم لذت تنوع جنسی بود . حال که پخته تر شده ام دریافته ام تنوع جنسی هم بسیار اهمیت دارد. پس اگر پول بیشتری خرج کنید و با دختران بیشتری سکس داشته باشید و در نتجه تنوع جنسی بیشتری داشته باشید در واقع ضرر نکرده اید.

Comments

  1. Anonymous22 June

    areh dorosteh.pas mami ro ham daryab ke oon chiz digast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. فیل دیکی23 June

      با شه مشکلی نیست ننه ت رو بفرست بیاد اگه خواهر خوشگلی داری اونو هم بفرست بیاد

      Delete
    2. Anonymous23 July

      خوش میاد همیشه یه چیزی تو آستین داری
      دمت گرم

      Delete
    3. فيل24 July

      مخلصيم اقا مخلصيم

      Delete
  2. Anonymous24 June

    تو يك نابغه اي ممنون

    ReplyDelete

Post a Comment