رپورت فعالیت جنسی سه ماه گذشته از اول ژانویه تا اول آپریل 2013



بنده در سه ماه اخیر 13 بار سکس داشتم که بطور متوسط معادل یک بار سکس در هفته میباشد که حدود 19 % نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشته . در بین این سه ماه من با 5 دختر مختلف سکس داشتم از 4 ملیت مختلف. سایر آمار به شرح زیر میباشد

درصد سکس ها با رضایتمندی بالای 70درصد: 30.8%
درصد سکس ها با رضایتمندی 100 درصد: 23.1%
درصد سکس ها با رضایتمندی زیر 50 درصد: 61.5%
درصد استفاده از اسپری تاخیری: 53.8%
درصد استفاده از ویاگرا جهت افزایش مدت سکس و لذت بیشتر: 23.1%
تعداد سکس مقعدی: یکبار
تعداد سکس پوزیشن های انجام شده: 8 پوزیشن
سن جوان ترین دختر کرده شده: 18 سال

Good luck in fucking.....X

Comments

  1. Anonymous03 April

    یعنی پول دادی کردی(جنده کردی)؟ یا دوس دخترات بودن؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. phildk05 April

      هردو حالت - هم دوس دختر هم پولی

      Delete
  2. Anonymous06 April

    آقا دمت گرم بابت نوشته های آموزنده ات.
    اگه میشه یه مقاله هم اصلن درباره ی روشهای یافتن دوست دختر تو وبلاگت بذار. چون یه کسانی مثل من شغلشون طوریه که تو خونه کار میکنن و گاهی برای تفریح بیرون از خونه میرن. دانشگاه هم نمیرن که بخوان اونجا کسی رو پیدا کنن.
    کلن مکانهایی رو که میشه کسی رو پیدا کرد و از این حرفا.
    بازم دمت گرم.

    ReplyDelete
  3. Anonymous05 September

    بی زحمت یه سکس ورکر خوب معرفی کن.امیدوارم گیلاستو بزنی و خیر ببینی.این آی دی منه لطفن بزار هیدن بمونه:
    h_vitruvian_13@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. فیل دیکی07 September

      اولا اون که باباته! دوما من خارج هستم چمیدونم که تو تو چه داهاتی هستی؟کس های داهات تو رو من نزدم

      Delete

Post a Comment