مغازه آبنبات فروشی

مغازه آبنبات فروشی یا candy shop  اثر جاودانه ایست از خواننده رپ سیاهپوست امریکایی "فیفتی سنت"، در این اثر ماندگار که ویدئو کلیپ انهم ساخته شده به صورت کاملا سمبولیک (یا شوومبولیک) و نمادین به روابط جنسی و سکس اشاره شده
حال! برای اولین بار شما ترجمه این شاهکار را به زبان فارسی خواهید داشت، در اخر هم ویدئو کلیپ این سروده زیبا جهت مشاهده قرار دارد.
آبنبات فروشی
میبرمت به مغازه آب نبات فروشی
آب نباتو میدم دستت که بمکی (در ویدئو کلیپ: اشاره خواننده به آلت تناسلیش)
دختر ادامه بده ، وای نسا!
برو تا بزنی به هدف
هرجور که بخوای میدمش بهت، چجوری میخایش؟
از پشت میگیریش یا من باید بدمش بالا
حرارت رفت بالا، خب بریم مرحله بعدی
سالن رقص شلوغ  شلوغه و مثل کتری چایی داغه!
برات آسونش میکنم کوچولو! کار راحتیه
اگه تو حشری باشی منم حشری میشم
تو هتل یا پشت یه جای اجاره ای
تو ساحل تو پارک یا هر جا که بخای

من یه عصای جادویی دارم(در ویدئو کلیپ: اشاره خواننده به آلت تناسلیش)
من دکتر عشقم
بگو دوستات اذیتت کنن چون من فنریت کردم
میخای نشونم بدی چجوری باهاش کار میکنی؟ مشکلی نیست
بپر روش بعد مثل یک "لو رایدر" هی روش بالا و پایین برو

موقع این کثافت کاری ها من یه دامپزشک فصلی میشم
وقتی عرقت درومد بعد دسته رو میدم که باهاش بازی کنی
کوچولو! سعی میکنم تا اونجا که بتونم برات خوب توضیح بدم
دختر من تو دهنت آب میشم نه تو دستات (ها ها)
دختر بده ش به من، خوب و آروم
برو بالا رو سرش، مثل کابوی ها سوارش شو
تاحالا هیچ صدایی مثل اینو تجربه نکردی
چون منم تاحالا اینطوری پایین نیاورده بودمش

همینکه از در تو میام دختره میپره که زیپمو بکشه پایین
انگار مسابقه س که کی میتونه زودتر لخت بشه
طعنه امیز نیست که چقدر تماشا کردن اونها با دمپاییهاشون تحریک امیزه؟
باعث شد که بعد از رفتنم هم به اون کون فکر کنم
من در زمان مناسب نقطه مناسبی رو دست زدم
با چراغ روشن یا با چراغ خاموش، اون دختر از عقب دوست داره
باید ببینی دختره چجور پیچ میخوره، خیلی فریبنده س
وقتی که رو کاریم باسنش با حرکت اهسته روی زمین حرکت میکنه
رفیق، تا وقتی که دختره تمومش نکنه منم تمومش نمیکنم
پسر خیس عرق شدیم و هنوز رو کارم و تقه میزنم
لشگر شامپاین های من بطری به بطری ردیف شدن
و ما میخواییم تا اخرین حباب ته تمام بطری ها، همه شون رو بنوشیم


Comments